Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سخنگوی دولت سیزدهم گفت: فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی به‌واسطه ماهیت کارشان چریکی فعالیت کنند.

علی بهادری جهرمی در نشست روابط عمومی‌های لرستان، با تبریک روز کارمند و هفته دولت، اظهار کرد: باید از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیریم و به‌گونه‌ای زندگی کنیم که در آخرت بیشتر در دنیا شناخته شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی به‌واسطه ماهیت کارشان باید چریکی فعالیت کنند.

سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه روابط عمومی‌های ما هنوز سمعی و بصری‌های بیست سال پیش به لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و … هستند، خاطرنشان کرد: لازمه تقویت چابک سازی و تسهیل حوزه روابط عمومی ضروری است و روابط عمومی‌ها سربازان عرصه تبیین در دستگاه‌های اجرایی هستند.

بهادری جهرمی بیان کرد: مدیر روابط عمومی که برای نفر اول مجموعه خود اهمیت رسانه را جا بیندازد تکلیف روابط عمومی نسبت به مردم را نمی‌تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه اهمیت ‌و الزامات حوزه روابط عمومی‌ را باید به رئیس مجموعه نهادینه کنید، ادامه داد: اساساً اولین وظیفه مدیر رسانه‌ای هر دستگاه این است که جایگاه خود را به مدیران حوزه خود انتقال کند و مدیر دستگاه باید از آنان حمایت کنند.

سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه روابط عمومی باید با مدیر کار کند و فاصله‌ای بین آنان نباشد، افزود: اصلی‌ترین مرجع خبری و تولید خبر و تبلور رسانه‌ای هر دستگاهی نفر اول آن دستگاه است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: باید مدافع رسانه در بخش دستگاه خود باشیم و اهمیت و ضرورت آن را در مجموعه جا بیندازیم و لازمه آن این است که خودمان سواد رسانه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیران رسانه‌ای باید روبیکا پیج، اینستاگرام و توییتر و بله داشته باشد و در این مورد مدیران رسانه‌ای دستگاه در این راستا ضعف دارند.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه ‌جنگ روانی است و چهره نظام و دستاوردهای کشور را مخدوش می‌کنند و نقاط ضعف و تلخی‌ها را بزرگنمایی می‌کنند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یکی از اولویت‌های کشور را رسانه می‌دانند و جهاد تبیین را فرضیه عنوان کردند و صحنه نبرد را به‌وضوح می‌بیند، اضافه کرد: در جنگ رسانه‌ای دشمن نه تنها توطئه خود را عملیاتی می‌کند رسانه ما را هم هم‌مسیر با خود می‌کند به‌عنوان نمونه حادثه متروپل بود که نتیجه آن نبش قبر و ترور خانواده فرد می‌شود، همزمان با متروپل یک مدرسه در ایالات متحده در یک حادثه ۲۲ نفر کشته شدند اما یک عکس جنازه ندیدیم.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال بزرگنمایی تلخی‌ها و اخبار منفی و شبه‌انگیز است.

سخنگوی دولت سیزدهم با انتقاد از اینکه ظرفیت صفر خود را تعیین نکردیم چه برسد به یارگیری، افزود: دولت در طول چهل سال اخیر رسانه را شوخی گرفته به خاطر همین است که رهبر انقلاب مکرر به اهمیت رسانه تأکید دارند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: جنگ روایت‌ها زمین پیروز را مغلوبه و زمین مغلوب را پیروز نشان می‌دهد؛ اگر حضرت زینب (س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند. شجاعت این بانوی بزرگوار در آن مجلس یزید ستودنی بود و با شجاعت و ظرافت رسانه‌ای می‌گوید تنها زیبایی از صحنه عاشورا مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید جسارت و ذوق و سلیقه داشته باشد، تصریح کرد: نصف موفقیت رسانه به شیوه روایت‌گری آن است، نصف دیگر میزان افکار عمومی جامعه است.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و ضرورت اصحاب رسانه در استان، راهی نداریم جز پیروزی و راهکار آن کنار هم بودن است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: وقتی همه با هم گفتیم تزریق واکسن کرونا ضروری است سبب شد بیش از ۹۰ درصد مردم حرف ما را گوش کردند و واکسن بزنند.

وی بیان کرد: اگر همه باهم بک مسیر را طی کنیم مردم هم به کمک ما می‌آیند و امیدواریم هفته دولت بهانه‌ و فرصتی باشد و همه کنار هم باشیم و افکار عمومی مردم را تغییر دهیم و تلخی‌ها و ناکارآمدی‌های گذشته با بیان دستاوردهای دولت جدید شیرین کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حادثه متروپل اينستاگرام هفته دولت دولت سیزدهم علی بهادری جهرمی توییتر رهبر معظم انقلاب کربلا سخنگوی دولت سیزدهم بهادری جهرمی روابط عمومی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد