Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@00:07:40 GMT

افزایش بهای پلی‌استیشن ۵ سونی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۲۸۷

افزایش بهای پلی‌استیشن ۵ سونی

آفتاب‌‌نیوز :

سازندگان این کنسول محبوب روز پنج‌شنبه اعلام کردند که بهای آن را برای گیمرها در بسیاری از نقاط جهان افزایش داده‌اند.

جیم رایان، از مدیران ارشد شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت اعلام کرد که قیمت خرده فروشی این کنسول در اروپا، بریتانیا، ژاپن، چین، استرالیا، مکزیک و کانادا افزایش یافته است؛ با این وجود هنوز این شرکت برنامه‌ای برای افزایش بهای آن برای در ایالات متحده آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، بهای خرده فروشی یک PS5 دیجیتال ادیشن در اروپا از ۳۹۹.۹۹ یورو به ۴۴۹.۹۹ یورو افزایش خواهد یافت و بهای همان کنسول در بریتانیا نیز از ۳۵۹.۹۹ پوند به ۳۸۹.۹۹ پوند خواهد رسید.

این شرکت «افزایش جهانی نرخ تورم» را دلیل افزایش بهای محصولات خود اعلام کرد و به گفتۀ جیم رایان اخذ چنین تصمیمی برای هیأت مدیرۀ شرکت «کار دشواری» بوده است.

او همچنین گفت که در حال حاضر، اولویت اصلی سونی، پاسخ به نیاز بازار و عرضۀ کافی PS5 است تا مشکل علاقمندان برای یافتن و خرید آن برطرف شود.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلی استیشن ۵ سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نابسامانی های بازار مسکن و اجاره‌بها مجلس یازدهم را بر آن داشت که زیرساخت‌هایی قانونی را برای رفع مشکلات بازار مسکن را فراهم کند. در این راستا علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی موضوع مدیریت بازار مسکن، را پیگیری کرد و این طرح در نهایت پس از ماه‌ها کار کارشناسی و بررسی در مجلس، مصوب و برای نهایی شدن به شورای نگهبان ارسال شد.   محور‌های اصلی مصوبه مجلس در باره ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی به این شرح است:

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی