Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی برای اولین بار در فصل جدید توانست سرخپوشان ایران را از کنار زمین هدایت کند. او بعد از اولین پیروزی که در اراک و برابر تیم آلومینیوم رقم خورد، اظهار داشت: دیدار مقابل آلومینیوم برای ما حساس و حیاتی بود و کسب این ۳ امتیاز هدف اصلی ما بود.

قبل از هرچیز، این پیروزی را به موسی سلامت جانباز عزیز کشورمان تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن این ۳ امتیاز برای ما بسیار مهم بود. ما در ۲ بازی قبل امتیاز از دست دادیم و این بازی برای ما حساس و حیاتی بود. خدا را شکر که بردیم چون بازی سختی بود.

* می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم

گل‌محمدی اضافه کرد: آلومینیوم هم موقعیت داشت اما ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم حریف فشار بیشتری آورد اما ما خوب دفاع کردیم و به حریف موقعیت ندادیم. از بازیکنانم تشکر میکنم که ۹۰ دقیقه، بازی خوبی را انجام دادند. تیم حریف هم تیم با کیفیتی است اما خدا را شکر ۳ امتیاز خوبی گرفتیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم امتیازات خوبی بگیریم.

* گل زدیم و موقعیتی به حریف ندادیم

سرمربی سرخپوشان درباره بعضی دیدگاه‌ها مبنی بر این‌که پرسپولیس با کیفیت زیادی فوتبال ارائه نکرد، خاطر نشان ساخت: درباره بازی حرف زدم. ارزیابی خودم را هم گفتم. ما امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم. موقعیت‌های صد در صد گل به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. ما امروز خوب بودیم. گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم.

* لیگ پرفشاری داریم ولی برای قهرمانی بسته شده‌ایم

وی در خصوص اینکه توقع هواداران با وجود برد در بازی امروز بالاست و انتظار برد با گل‌های بیشتری دارند تصریح کرد: لیگ ما لیگ سختی است و این که توقع داشته باشیم چون پرسپولیس هستیم همه بازی‌ها را ببریم توقع درستی نیست. ما برای همه بازی‌ها برای ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم.

همیشه برای برد تلاش می‌کنیم اما لیگ ایران لیگ سختی است. ما مقابل تیم باکیفیتی در زمین خودش بازی کردیم. بازیکنان با تجربه‌ای دارند. هیچ تیمی اینجا راحت برنده نمی‌شود. لیگ ما لیگ پرفشاری است. البته ما برای قهرمانی بسته شدیم و این هدف ما است. در این شکی نیست که مدعی قهرمانی هستیم اما اینکه در هر بازی بخواهیم ۳،۴ گل بزنیم انتظار درستی نیست. ما امروز حداقل موقعیت‌ها را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی و دروازه خیلی بهتر از قبل شدیم. آنها وظایف خود را درست انجام می‌دهند.

* لوکادیا از نظر بدنی کار دارد

یحیی گل‌محمدی در خصوص عملکرد لوکادیا در بازی امروز ادامه داد: لوکادیا نیاز به بازی‌های بیشتری دارد. او از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند. باید بیشتر تمرین کند و بیشتر باید آماده شود. بازی اول او بازی سختی بود اما فکر می‌کنم با تمرینات مداوم می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد. از نظر بدنی کار دارد و باید بیشتر کار کند.

* سرمربی پرسپولیس در مواجهه با این سوال که خط حمله پرسپولیس حرف زیادی برای گفتن نداشت گفت: شما نیمه اول را دیدید؟ شاید خوب بازی را ندیدید!

* اگر قرار به حضور تماشاگر بود که ما استادیوم را پُر می‌کردیم

گل محمدی درباره حواشی بازی و حضور برخی از تماشاگران ادامه داد: ما از حضور تماشاگران در استادیوم استقبال می‌کنیم چون از حضور آنها لذت می‌بریم. حق هواداران است که در ورزشگاه باشند. امروز هم می‌شد تماشاگران بیشتری در استادیوم باشند اما به کار بردن برخی از الفاظ و توهین‌ها خوب نبود. به کادر فنی و بازیکنان ما فحاشی شد و این درست نبود.

برای برگزاری بازی‌ها اگر قرار باشد بدون تماشاگر باشد باید راهکار مناسبی به کار گرفته شود تا کسی نیاید. این تعداد تماشاگر ما را غافلگیر کردند. اگر قرار بود تماشاگر بیاید ما امروز استادیوم را پُر می‌کردیم.

وی در مورد عملکرد سعید صادقی در پرسپولیس و اینکه شاید اصراری به حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس نباشد تصریح کرد: سعید امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود و نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم. شروع کار او در پرسپولیس است و انتظارات اینجا بالا است. او می‌تواند خیلی بهتر از این باشد اما امروز یکی از خوب‌های ما بود.

کد خبر 5573693

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران ریکاردو ساپینتو کمیته ملی المپیک تیم فوتبال مس کرمان ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال آلومینیوم اراک موقعیت ها ما امروز گل محمدی ۳ امتیاز بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!