Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه بسیاری از خانم ها برای محافظت از مواد غذایی و خوراکی خانه از جار شیشه ای استفاده می کنند و در رنگهای مختلفی از جمله قهوه ای تولید و ارائه می شوند.

همچنین باید بدانید که جارها در اندازه و سایزهای متفاوتی تولید و ارائه می شوند از جمله: نیم کیلویی، یک کیلویی، دو کیلویی، سه کیلویی، چهار کیلویی، پنج کیلویی، شیش کیلویی، هفت کیلویی، هشت کیلویی، نه و ده کیلویی می باشد و در کل در انواع مختلفی از لحاظ جنس، سایز و مدل تولید می شوند به عنوان مثال از جارهای شیشه ای بیشتر جهت نگهداری مواد خوراکی استفاده می شود که در میان انواع جارها نوع شیشه ای آنها طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جار شیشه ای نسبت به نوع پلاستیکی آن گرانتر می باشد به دلیل این که متریال و مواد اولیه  ی که در جار شیشه ای قهوه ای به کار برده شده است آنها گرانتر است و ماندگاری آنها نسبت به نوع پلاستیکی بیشتر می باشد و از نظر بهداشتی هم مورد تایید می باشد.

جار پلاستیکی در مقایسه با جار شیشه ای وزن سبک تری دارد و حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد و یکی از معایب جار پلاستیکی کم بودن قابلیت نگهداری آنها می باشد و مزیتی که دارد این است که امکان آسیب دیدن آن بسیار کم می باشد.

یکی از استفاده های جارها در داروخانه ها می باشد که جهت ذخیره و نگهداری داروها با انواع سایزها مورد استفاده قرار می گیرد که در زمانهای قبل تر بیشتر از جنس سرامیکی بوده اند.

قیمت جار شیشه ای بزرگ

امروزه و برای بسته بندی و نگه داری بسیاری از مواد غذایی از ظروفی از جنس شیشه که به اصطلاح جار شیشه ای نامیده می شود استفاده می شود.

از آنجایی که از لحاظ بهداشتی بسیاری از متخصصان همواره در مورد نگهداری و بسته بندی بعضی از مواد غذایی از جمله، مربا، عسل، رب گوجه فرنگی، ترشیجات و مانند آن به استفاده از ظروف شیشه ای سفارش می کنند، امروزه بسیاری از مردم نسبت به خرید این محصولات در بسته بندیهای شیشه ای تمایل بیشتری دارند تا بتوانند سلامت مواد غذایی مورد استفاده خود را تا حد امکان افزایش دهند.

اگر بخواهیم در میان انواع جار شیشه ای، در خصوص قیمت جار شیشه ای بزرگ صحبت کنیم باید بگوییم که علاوه بر اندازه جار شیشه ای فاکتورهای دیگری نیز در تعیین قیمت این نوع ظروف تأثیرگذار می باشند.

در این مورد و با توجه به جنس این نوع ظروف که شیشه ای می باشد، قبل از هر چیز، قیمت شیشه به عنوان ماده اولیه در تولید جار شیشه ای در تعیین قیمت محصول نهایی بسیار تعیین کننده می باشد.

علاوه بر این از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت جار شیشه ای می توان به شکل ظاهری این نوع ظروف، میزان ضخامت شیشه مورد استفاده در تولید جار، ساده یا رنگی و طرحدار بودن شیشه، نوع درپوش جار و تعداد یک ست کامل ظروف جار شیشه ای اشاره کرد.

این جارهای شیشه ای که در مدلها و سایزهای مختلف و به صورت ستهای زیبا با تعداد پارچه های مختلف و به صورت ساده و طرحدار تولید و روانه بازار می شوند، طرفداران بسیار زیادی نیز داشته و بازار خرید و فروش آنها نیز بسیار پررونق می باشد.

تولید جار شیشه ای مشهد

جار شیشه ای دارای تنوع زیادی می باشد و در مقابل کارایی آن نیز بسیار زیاد می باشد و در بسیاری از مکانها از جار شیشه ای به روشهای مختلفی استفاده می کنند.

جار شیشه ای نسبت به جار پلاستیکی زیبایی بیشتری دارد و در مقابل نیز قیمت آن بیشتر می باشد.

از جار شیشه ای می توانید تا دراز مدت استفاده کنید در صورتی که جار پلاستیکی بعد از مدتی ممکن است مواد بازیافتی درون آن به محتوای داخل جار انتقال یابد پس بهتر است از نوع شیشه ای خریداری نمایید.

البته میزان وزن جار شیشه ای بسیار بیشتر از جار پلاستیکی می باشد که این مورد یک مزیت برای جار پلاستیکی به حساب می آید.

امروزه در کشور کارگاه های زیادی اقدام به تولید جار شیشه ای مشهد کرده اند و این محصول را با تنوع بالا به بازار عرضه می کنند.

جارهای پلاستیکی نیز موجود هستند و از آن نیز برای نگهداری انواع محصولات مثل رنگها، داروها و غیره می توان استفاده کرد و به دلیل اینکه بهتر است مواد خوراکی درون ظروف پلاستیکی نگهداری نشود زیرا ممکن است از مواد بازیافتی تولید شده باشد.

جار ظروف شیشه ای گرد با دهانه های کوچک و بزرگ تولید شده است که کار نگهداری مواد غذایی را برای ما راحت تر کند و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید قاشق را درون آن فرو کنید و انواع شیشه های سس مایونز، خیارشور و ترشیها از این نوع می باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد غذایی تولید جار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان