Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان از به‌کارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله ناصری (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت متروی منطقه اصفهان همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله محمدعلی ناصری (ره) فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ به‌منظور خدمت‌رسانی حداکثری به شرکت‌کنندگان آمادگی کامل را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به استقرار ایستگاه میدان آزادی و نزدیک بودن به محل تشییع این عالم ربانی در گلستان شهدا، پیش‌بینی می‌شود بسیاری از شرکت‌کنندگان در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر از مترو برای جابه‌جایی استفاده کنند و به همین منظور شرکت بهره‌برداری متروی اصفهان حداکثر توان ناوگان خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم منظور خواهد کرد.

حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان در زمان برگزاری مراسم با کمترین سرفاصله حرکت (۱۱ دقیقه) اجرا می‌شود. شهروندان مناطق مختلف شهری و نیز مناطق یک، سه، پنج، شش، هشت و ۱۲ شهرداری در مسیر مترو می‌توانند برای سهولت شرکت در مراسم تشییع از مترو استفاده و برای حضور در آئین تشییع در میدان احمد آباد و گلستان شهدا از محورهای ترکیبی اتوبوسرانی در ایستگاه‌های، باهنر، تختی، میدان امام حسین (ع) (باغ گلدسته)، میدان انقلاب، میدان آزادی و صفه استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، ساعت کار متروی اصفهان فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ طبق روال روزهای عادی و از ساعت ۶.۱۵ تا ۲۲ است.

کد خبر 600055

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر متروی اصفهان کلانشهر تشییع آیت الله ناصری مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت کنندگان متروی اصفهان مراسم تشییع خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903067

دیگر خبرها

  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام