Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ساسی امنیتی استانداری تهران گفت: استفاده از نیروی جوان و انقلابی و جلوگیری از فرایند فساد که موجب نارضایتی مردم می‌شود در اولویت‌ برنامه‌های دولت مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی قشقایی در همایش تبیین دستاوردهای دولت مردمی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد، بر جوانگرایی در بدنه مدیریتی دولت تاکید کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده از نیروی جوان و جهادی در سیستم مدیریتی و مشورتی با هدف توسعه پایدار و ایجاد تحول، استفاده از نیروی جوان و به‌کارگیری قدرت دانش کشور برای پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه بر علیه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن در سال‌های گذشته سعی داشته در عرصه‌های مختلف با عملیات روانی، فضاسازی رسانه‌ای و تزریق ناامیدی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی و پیشرفت کشور را هدف قرار دهد تا نقاط قوت را به نقطه ضعف بدل کند که مردم با حضور آگاهانه خود در تمامی عرصه‌ها و اقدامات دولت نقشه‌ها و توطئه های شوم دشمن را خنثی کردند.

قشقایی تصریح کرد: دولت علی رغم تمام مشکلات توانست عملکرد خوبی را در زمینه‌های مختلفی مانند واکسیناسیون و مقابله با کرونا، جراحی اقتصادی، ساماندهی ارز ترجیحی با ایجاد کمترین مشکل امنیتی و … صورت دهد که موجب امیدآفرینی در بین مردم گردید.

وی به مبارزه با فساد و فرایندهای مشکل زای اقتصادی در فضای دولت اشاره کرد و افزود: یکی از موارد مهم و اولویت‌های اساسی استانداری برخورد برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز است که در طول ۱۱ ماه گذشته تمام کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها بازنگری شده و همه‌ی افرادی که به عنوان نماینده در وزارت کشور در کمیسیون ماده ۱۰۰ شدند با هدف امنیت و جلوگیری از فساد را نیز تبیین کرده‌ایم.

قشقایی امنیت و جلوگیری از فساد را دو مقوله مهم در سیستم مدیریتی کشور عنوان کرد و افزود: تغییر و اصلاح فرایندها و شفافیت در ساختار شهرداری‌ها، بودجه و درآمد شهرداری‌ها به منظور رسیدگی هر چه بهتر به خواسته‌ها و مطالبات مردم باید رقم بخورد و مردمی بودن دولت در نفس معنای کلمه تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی قشقایی برنامه های دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت