Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فاطمه مقصودی روز شنبه در نشست با خبرنگاران در راستای تشریح دستاوردهای سفر نظارتی رییس مجلس شورای اسلامی به لرستان بیان کرد: در این سفر به نقاط مختلف استان سرکشی شد و مشکلات و محرومیت های استان مشاهده و مشکلات و مسایل استان از زبان مردم مطرح شد.

وی با بیان اینکه مردم استان خواستار توجه بیشتر مسوولان به این استان هستند اظهارداشت: برخی نقاط استان شرایط خوبی ندارد و باید با تلاش شبانه روزی انتظار مردم در جهت رفع مشکلات برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: لرستان نیازمند ایجاد زیرساخت های اشتغال، امکانات آب ،راه، جاده، مشکلات روستائیان، کشاورزان و تخصیص آب و حق آبه، و رفع مشکلات روستانشینان بویژه روستاهای نورآباد است.

مقصودی گفت:  سفرهای استانی مسوولان بدون تاثیر نخواهد بود و بازدید مسولان عالی رتبه کشوری از پروژه ها و مشکلات استان تاثیرات مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه موضوع آب در لرستان خیلی جدی است اظهار داشت: زنگ خطر این مهم به صدا درآمده  که باید این موضوع توسط مسولان استانی رسیدگی جدی شود و این مطالبه مردم استان به گوش مسولان کشوری برسد.

مقصودی با بیان اینکه تمام نمایندگان استان در راستای مطالبات حوزه آب، حمل و نق جاده ای و راه آهن بصورت جدی پیگیر هستند عنوان کرد: برخی طرح ها با پیگیری یک نماینده سخت پیش می رود و خوشبختانه ارتباط نمایندگان لرستان با دستگاه های اجرایی، سازمان ها و وزارتخانه ها بسیار خوب است.

وی ادامه داد: ورود نمایندگان استان به وزارتخانه ها برای توسعه استان است و قطار توسعه باید به لرستان وارد شود تا لرستان از انزوا خارج شود.

نماینده بروجرد با تاکید براینکه با پایمردی مسوولان  باید بتوانیم تحریم ها را خنثی کنیم اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند چراکه ایشان حکیمانه به مسائل می نگرند  و مانباید این شعارها را سطحی ببینیم.

رییس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس افزود: در صورت تحلیل این رهنمون ها و شعارها مسیر رفع مشکلات را در پیش خواهیم گرفت اما اگر مسوولان توجه به این کدها نداشته باشند و مسیر خود را در پیش بگیریند مسیر توسعه را طی نخواهیم کرد.

مقصودی اظهار داشت: هیچکدام از نمایندگان استان نسبت به مصلحت استان بی تفاوت نیستند و همگی در جهت انجام طرح های کلی و عمده استان تلاش می کنند.

وی در خصوص رسالت نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نماینده ای که سیاسی کار نباشد هرگز دنبال عزل و نصب ها نمی رود بلکه نگاه نظارتی دارد و اگر کسی نماینده ای غیر از وظیفه نظارتی خود اصرار بر عزل و نصب داشته باشد نمی تواند مدعی حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشد.

مقصودی ادامه داد: نمایندگان مجلس دارای بعد نظارتی بر تمام دشتگاه های اجرایی دارند و شان نمایندگی و مجلس شورای اسلامی ایران است چراکه مجلس در راس امور است و چون مجلس منتخب مردم است و نماینده باید بعد نظارتی بر رعایت حق و حقوق و انتصاب ها بر اساس انصاف و شایستگی و کارآمدی باشد.

وی با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب ها عنوان کرد: نمایندگان باید به شدت بر عملکرد دستگاه های اجرایی  نظارت داشته باشند و مانع از حضور افراد ضعیف و ناتوان در مدیریت ها باشند افرادی باید انتخاب شوند که نگاه بر توسعه و پیشرفت استان داشته باشند تا دستگاه های اجرای توانمند و جهادی باشند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند