Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فردین تقی‌زاده، مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر که عصر امروز در دانشگاه صنعتی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله ناصری اظهار داشت: از نزدیک شاهد زحمات همه عزیزان دانشگاه صنعتی اصفهان بودم و این واحد دانشگاهی از جمله دانشگاه‌هایی بود که بهترین سالن‌ها را داشت و مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحالیم بعد از نزدیک به یک دهه این المپیاد دوباره برگزار شد، انتظار چنین استقبالی را نداشتیم، این استقبال برای‌ ما غافلگیرکننده و قابل توجه بود؛ با شور، نشاط و همدلی خاصی دور هم جمع شدیم.

تقی‌زاده با بیان این نکته که هدف از این رویداد ملی ابتدا رفاقت و بعد رقابت است، خاطرنشان کرد: معتقدم باید در این رویدادها در هر دو بعد قهرمانی و همگانی مورد توجه قرار گیرد، در المپیاد چهارم در کنار ۷ رشته‌ای که امسال داشتیم، رشته‌های همگانی را هم اضافه می‌کنیم تا بتوانیم به دانشجویان شاهد و ایثارگر که چشم و چراغ ما هستند، بیشتر و بهتر از قبل خدمت کنیم.

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان کشور افزود: امسال ۴ رویداد شکل گرفت، طرح ضیافت ملی ایثار در مشهد مقدس برگزار شد که یکی از طرح‌های موفق بود، از این پس المپیادهای فرهنگی‌ ورزشی قهرمانی، همگانی، شاهد و ایثارگر و المپیاد بین‌الملل را خواهیم داشت، المپیادهای شاهد و ایثارگر و همگانی در سال‌های زوج، المپیاد قهرمانی و بین‌الملل در سال‌های فرد برگزار خواهد شد.

سعید آجلی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: از شرکت کنندگان المپیاد فرهنگی ورزشی که شور و نشاط را با خود به دانشگاه آوردند تقدیر و تشکر می‌کنیم، شور و نشاط و سطح رقابت‌ها در المپیاد شاهد و ایثارگر، کمتر از رقابت‌های ملی نبود، امیدواریم با خاطرات خوشی دانشگاه صنعتی اصفهان را ترک کنید.

به گزارش فارس، این رقابت‌ها با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» در بخش پسران از ۲۹ تا ۶ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج، دوومیدانی برگزار شد.

در مسابقات والیبال تیم فردوسی مشهد به نخست دست یافت، تیم‌های علم‌ و‌ صنعت و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند، تیم صنعتی اصفهان نیز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در رقابت‌های فوتسال تیم‌های زنجان، شهید بهشتی و بیرجند به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند، در مسابقات تنیس‌ روی‌ میز تیم فردوسی‌ مشهد به مقام اول دست یافت، تیم بوعلی سینا همدان در جایگاه دوم ایستاد، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه گیلان نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رقابت‌های شطرنج تیمی ماده سریع با قهرمانی تیم فردوسی‌مشهد به پایان رسید، تیم شهید بهشتی و دانشگاه تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند، تیم اصفهان نیز در جایگاه پنجم ایستاد؛ در رقابت‌های ماده برق‌آسا تیم شهید‌ بهشتی اول شد و تیم‌های فردوسی‌ مشهد و دانشگاه تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته شنا تیم دانشگاه تهران در جایگاه نخست ایستاد، تیم علم‌ و‌ صنعت و شهید بهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابت‌ها، دانشگاه شهید بهشتی با کسب ۸ مدال طلا ، ۳ ودال نقره و ۵ مدال برنز و با 
امتیاز ۹۹۷ بالاتر از سایر دانشگاه‌های شرکت کننده در این مسابقات ایستاد، دانشگاه فردوسی مشهد با کسب ۳ نشان طلا، ۸ نقره و ۹۰۲ امتیاز و دانشگاه تهران با کسب ۸ مدال طلا، ۹ نقره و ۵ برنز و ۶۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند؛ همچنین دانشگاه‌های اصفهان، علم‌ و صنعت و خوارزمی در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در پایان آیین اختتامیه، پرچم المپیاد ورزشی ایثارگران به میزبان بعدی این رقابت‌ها یعنی دانشگاه گیلان واگذار شد، چهارمین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر المپیاد ورزشی والیبال فوتسال تنیس روی میز شطرنج دانشگاه صنعتی اصفهان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران شهید بهشتی برگزار شد دوم و سوم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند

ایسنا/لرستان رئیس جهاددانشگاهی لرستان اجرای مسابقات ملی سدید را گام مؤثری در تقویت مهارت‌های ارتباطی دانشجویان دانست و اظهار کرد: دانشجویان باید خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند چرا که بی‌تفاوتی در جامعه باعث می‌شود آینده روشنی برای جامعه رقم نخورد.

فرهاد فرامرزیان در آیین اختتامیه و تجلیل از منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاد دانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: مسابقات ملی سدید برای اولین بار است که در لرستان برگزار می‌شود و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه از دانشگاه‌های آزاد، علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، لرستان و پیام نور در این مسابقات شرکت‌کننده داشتیم، افزود: در اجرای این برنامه جهاد دانشگاهی و دانشگاه لرستان مشارکت داشتند.

فرامرزیان مسابقات ملی سدید را بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم دانست و  اضافه کرد: دانشجویان باید خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند چراکه بی‌تفاوتی در جامعه باعث می‌شود آینده روشنی برای کشور رقم نخورد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سدید در دانشگاه‌های ۲۱ استان کشور و ۳۰ واحد جهاد دانشگاهی، ادامه داد: دانشجویان آینده‌سازان جامعه هستند و نباید نسبت به مسائل روز بی‌تفاوت باشند آنها باید خود را در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دخیل بدانند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان با بیان اینکه مسابقات ملی سدید نقش مهمی در بالا بردن روحیه اعتماد به نفس در دانشجویان دارد، افزود: دانشجویان با شرکت در این مسابقات که در بخش‌های مختلف ازجمله پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود، با نحوه مدیریت زمان آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، گفت: ضرورت دارد دانشجویان در بحث انتخابات، گفت‌گو با نامزدهای انتخاباتی ورود پیدا کنند و با دعوت از منتخبان ملت به محیط‌های دانشگاهی راهکارهای لازم برای حل مشکلات را ارائه دهند.

فرامرزیان با اشاره به راهیابی پنج دانشجو از لرستان به مرحله کشوری مسابقات سدید، اظهار کرد: انتظاری که از این دانشجویان به عنوان نمایندگان دانشجویان لرستانی در مسابقات ملی سدید دارم این است که با تمرین و ممارست برای جامعه دانشگاهی استان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی