Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:31:03 GMT

امسال ۲۰ مدرسه جدید در قم افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۳۹۱۵

امسال ۲۰ مدرسه جدید در قم افتتاح می‌شود

احمدرضا اجتهادی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از چهار طرح آموزشی و فرهنگی، طی سخنانی بیان کرد: ۴۰ پروژه آموزشی در زیربنایی افزون بر ۸۰ هزار مترمربع در قم در حال اجراست.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز پس از انقلاب تاکنون ۲۹۰ پروژه شامل ۲۳ هزار و ۷۶ کلاس درس با حدود ۴۳۹ مترمربع زیربنا احداث نموده‌اند و حدود ۱۰۰ قطعه زمین با ۳۲۰ هزار مترمربع نیز برای امر مقدس مدرسه‌سازی اهدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم بابیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی در سطح کشور حدود ۶ مترمربع است، ادامه داد: سرانه آموزشی در قم ۴.۲ مترمربع است.

وی با بیان این که توسعه هنرستان‌ها یکی از اهداف سند تحول آموزش‌وپرورش است، عنوان کرد: هزینه احداث هنرستان بسیار سنگین است و به همین دلیل در مدارسی که شرایط لازم فراهم باشد، فضاهای کارگاهی هنرستانی احداث می‌شود.

همزمان با هفته دولت، چهار طرح آموزشی و فرهنگی در قم با حضور استاندار قم و معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اعتبار و ارزش ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت قم افتتاح طرح طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت قم افتتاح طرح هفته دولت قم افتتاح طرح طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند