Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:01:39 GMT

گسترش فضای فیزیکی بیمارستان سردار سلیمانی ابهر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۴۱۴۲

گسترش فضای فیزیکی بیمارستان سردار سلیمانی ابهر

ایسنا/زنجان سرپرست بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: این بیمارستان برای ارائه خدمات  هر چه بیشتر و بهتر در زمینه سلامت، در حال گسترش فضای فیزیکی به میزان۴۶۰۰ مترمربع است.

فریده خلیقی‌سیکارودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمارستان امید ابهر اخیراً به نیت پاسداشت یاد و خاطره اسطوره‌های مدافع انقلاب اسلامی و شیرمردان دفاع از تمامیت ارضی کشور، به بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر تغییر نام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بیمارستان برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در زمینه سلامت، در حال گسترش فضای فیزیکی به میزان ۴۶۰۰ مترمربع به صورت ساختمانی جداگانه و در دو طبقه در قسمت شمالی ساختمان اصلی است که با مسیری ارتباطی به ساختمان اولیه وصل می‌شود، افزود: فضای ساختمان در حال احداث مشتمل بر درمانگاه‌های تخصصی مختلف، پزشک عمومی، دو واحد دندان‌پزشکی، اتاق تست ورزش و اکو، آندوسکوپی بوده و آزمایشگاه مجهز و داروخانه سرپایی با فضای بزرگ و مناسب نیز در ساختمان مذکور راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه به جهت اهمیت و بزرگی پروژه قرار بود این پروژه با پیام صوتی رئیس‌جمهور در روز عید غدیر کلنگ‌زنی شود که همزمانی مراسم آن با حضور روسای جمهور روسیه و ترکیه در ایران، آن را به بعد موکول کرد، ادامه داد: از آنجا که انجام کارهای ساختمانی در مناطق سردسیر محدوده زمانی دارد، بنابراین برای به عقب نیفتادن پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با عملیات اجرایی ساختمان جدید، بیمارستان شهید سلیمانی در نظر دارد برای ارائه خدمات بهتر و کامل‌تر به بهینه‌سازی فضاهای درون ساختمانی نیز بپردازد، تصریح کرد: از مهم‌ترین تغییراتی که مسئولان این مجموعه در تلاش هستند طی ماه‌های آتی انجام دهند، می‌توان به تلاش برای اخذ مجوز ایجاد CCU، سرویس‌دهی مناسب به بیماران قلبی، تغییر در شرایط تهویه‌ای راهروها، مناسب‌سازی فضای استراحت پرسنل ICU که برای تجدید قوا و جلوگیری از بروز خطا در خستگی‌های مزمن، مناسب‌سازی تهویه واحد رختشویخانه، جداسازی فضاها در واحد استریلیزاسیون، مناسب‌سازی فضای آزمایشگاه از نظر اتاق انتقال خون و نیز محل نمونه‌گیری از بیماران و تغییرات در اتاق عمل اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت