Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز از هفته دولت بعد از ظهر یکشنبه با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح آبرسانی بخش بمانی سیریک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از آبفا برای تکمیل طرح آبرسانی به بخش بمانی سیریک در ادامه بیان داشت: پروژه آبرسانی به بخش بمانی در شهرستان سیریک از دشت کریان و افتتاح و تکمیل آب شرینکن زیارت در آینده ای نزدیک که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، معضل آب شرب، که در خیلی از مواقع از سال پیش می آمد که مردم روستاها تا ۶۰ روز از بی آبی رنج میبردند، به طور کلی رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️رئیسی با تاکید بر اینکه، با بهره برداری از آب شیرین کن زیارت و اجرای خط انتقال تا بخش بیابان مشکلات آب یک بار برای همیشه حل شود، افزود: با تداوم روند فعلی و تحرکی که در مجموعه آبفا می بینیم بزودی تنش آبی از استان جمع و شاهد پایداری آب خواهیم بود.

️وی با بیان اینکه، انتظار است تا چند ماه آینده مشکلات آب شرب شهرستان سیریک که یک مشکل چند ساله است، به طور کاملا مرتفع گردد، خاطر نشان شد : در دیداری که هفته آینده با وزیر نیرو خواهم داشت موضوع خط انتقال آب شیرین کن زیارت تا ایستگاه پمپاژ بنداران را پیگیری خواهم کرد.

تامین آب پایدار از اولویت‌های دولت است

استاندار هرمزگان با بیان اینکه، من به مردم هرمزگان این اطمینان می دهم که دولت با تمام ظرفیت بدنبال رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه آبرسانی است، گفت: تامین آب پایدار اولویت من در استان هرمزگان است و کمک می کنیم پروژه های این بخش در زمان کوتاه به سرانجام برسد.

مهدی دوستی اظهار کرد: امروز با وفاق و همدلی فعلی شاهد تاثیرگذاری آن در زندگی توام با آرامش مردم باشیم.

کد خبر 5575261

منبع: مهر

کلیدواژه: آبرسانی حسین رئیسی هفته دولت مجلس شورای اسلامی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین اربعین 1401 گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

به گزارش قدس خراسان، «من ساکن بولوار توس هستم و برای فرزند شیرخوارم از بهداشت همین جا شیرخشک یارانه‌ای دریافت می‌کنم اما الان یک ماه است خبری از شیر خشک نیست و بهداشت هم می‌گوید نداریم. من دارم با بدبختی می‌گردم که هر جا شیر خشک قیمتش ارزون است بخرم. سه‌شنبه هم دوباره رفتم بهداشت می‌گویند خبری نیست، معلوم نیست کی بیاورند. تو را به خدا مسئولان کاری بکنند، بچه‌ام شیر ندارد. تا کی منتظر باشم؟» این نوشته، یک نمونه از پیام‌های مردمی درخصوص کمبود شیرخشک یارانه‌ای است که به تحریریه روزنامه قدس رسید و ما برای پیگیری پاسخش به سراغ دانشگاه علوم پزشکی مشهد رفتیم.

 مدیر جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص به خبرنگار قدس خراسان گفت: بحث شیرخشک‌های یارانه‌ای تابع قانون تغذیه با شیر مادر است، یعنی شیرخوارانی که در مراجعه به خانه‌های بهداشت مشخص شود شیر مادر برایشان کافی نیست برایشان کوپن شیرخشک یارانه‌ای صادر می‌شود.

محمد احمدیان ادامه داد: در یک مقطع زمانی، در سطح کشور ورودی شیرخشک‌های یارانه‌ای به استان‌ها نصف میزان نیاز بود، با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و مشکل تولید در کارخانه‌ها هم حل شد، سهمیه را افزایش دادند و تا زمانی که سهمیه جدید به دست ما برسد، یک ماه زمان می‌برد.

معصومه مؤمنیان

دیگر خبرها

  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح