Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر روح الله خلیلی نژاد روز یکشنبه در مراسم معرفی رییس جدید دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان اظهار کرد: چهار مطالبه جدی برای دانشگاه های پیام نور در رفسنجان و کشکوئیه را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: مجوز تدریس رشته هایی در مقطع کارشناسی ارشد در این واحدها را دریافت خواهیم کرد و دیگر اینکه با کمرنگ شدن بحران کرونا کلاس های حضوری دانشجویان با انسجام خوبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: همچنین سعی داریم واحد پیام نور کشکوئیه از توابع رفسنجان از گروه دانشگاه های تجمیعی خارج شود و به فعالیت دانشجوپذیری و نخبه پروری ادامه دهد.

خلیلی نژاد عنوان کرد: از رییس جدید واحد رفسنجان می‌خواهیم اموال واحد کشکوئیه ( اعم از سیستم های کامپیوتری، میز و صندلی و غیره ) را طی ۷۲ ساعت به واحد کشکوئیه برگرداند تا در روند دانشجوپذیری، تدریس و آموزش این مرکز خللی ایجاد نشود.

 وی ادامه داد: مرکز پیام نور رفسنجان تفاهم نامه هایی در حوزه دانش بنیان با دانشگاه های مادر یعنی دانشگاه های ولیعصر(عج)، آزاد و غیره منعقد کند تا با مراکز رشد دانشگاه ها زمینه ارتقا و بهره وری آن افزایش یابد.

خلیلی نژاد تصریح کرد: این دانشگاه تعامل خوبی با سازمان های فرهنگی داشته باشد و نیز تبیین مکتب شهید سلیمانی را در دستور کار قرار دهد؛ ضمن اینکه همه دانشگاه های پیام نور می توانند در این راستا از ظرفیت اردوهای راهیان مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده و دانشجویان را برای زیارت قبور شهدا و کسب معنویت از محضر شهدای مقاومت به کرمان اعزام کند.

به گزارش ایرنا چندی پیش مدیران دانشگاه پیام نور استان کرمان کمبود دانشجو را علت تجمیع برخی واحدها از جمله کشکوئیه اعلام کرده بودند. 

زمین چمن در دانشگاه پیام نور رفسنجان احداث می شود

وی خاطرنشان کرد: سالن و امکانات ورزشی در دانشگاه پیام نور رفسنجان از استانداردهای ملی برخوردارند و بازی های لیگ برتری و مسابقات کشوری در این سالن ها انجام می شود علاوه بر آن شرکت مس هم قول مساعد برای احداث زمین چمن در این دانشگاه داده است.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: ایجاد استخر شنای ورزشی در این واحد مرکزی در دستور کار است و باید پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات واحدهای پیام نور  متعلق به مردم است و در سیل اخیر تمامی این امکانات در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت افزود: ۸۰ درصد از دانشجویان دانشگاه پیام نور در رفسنجان را بانوان تشکیل می دهند.

خلیلی‌نژاد با اشاره به وجود ۵۰۰ واحد پیام نور در سراسر کشور اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ واحد از واحد در استان کرمان با ۱۹۰ رشته در مقاطع کارشناسی  و تحصیلات تکمیلی فعالیت دارند.

کتابت، نخبه پروری و تقوا از الزامات تحقق عینی علم است

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: در کنار تحقق عینی علم باید نخبه پروری و نیز تقوای الهی در راس امور عالمان باشد.

در ادامه حجت الاسلام محمدعلی پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان هم دانشگاه پیام نور رفسنجان را یکی از واحدهای توانمند برشمرد.

الهام صادقی راد رییس جدید پیام نور رفسنجان هم طی سخنانی اهداف آینده خود در این دانشگاه را حول محور تقویت تشکل های دانشجویی عنوان کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی این واحد آموزشی اخذ مجوز تدریس در رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد است.

احسان مهرابی رییس سابق دانشگاه پیام نور رفسنجان هم در سخنانی اظهار داشت: راه اندازی مزرعه های زعفران و گل محمدی در این دانشگاه از ابتکارات سال های اخیر در راستای درآمدزایی است.

برچسب‌ها کرمان رفسنجان دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رفسنجان دانشگاه پیام نور کرمان رفسنجان دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور رفسنجان استان کرمان خلیلی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان