Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که شرایط ورزش هر روز بهتر از قبل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: همکاری و تعامل شورای المپیک آسیا با ورزش ایران بر همه ما مشخص و شفاف است‌. از دیرباز تعامل مطلوبی بین ورزش کشور و شورای المپیک آسیا وجود داشته است. به آقای صالحی‌امیری هم خسته نباشید می‌گویم و در جلسه روز شنبه حتما ادای دین خواهد شد و جامعه ورزش برای بدرقه و سپاس از زحمات او ادای دین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به داوطلبان، نامزدها و دوستانی که برای ادامه راه همکاری کردند تشکر می‌کنم. رقابت نزدیک نشانه رشد است و اعضای مجمع سعی کردند به درستی با برنامه دوستان و سوابق عزیزان آشنا شوند که امروز رقابت نزدیک دیدیم.

وی ادامه داد: به آقای خسروی‌وفا تبریک می‌گویم، از آقای علی‌نژاد هم تشکر می‌کنم که در زمان معاونت با وجود کرونا کارها دوچندان شده بود. وظیفه دارم در چند ماهی که با هم کار کردیم تشکر کنم. رای مجمع قابل احترام است امیدوارم با خرد جمعی کار را پیش ببریم و بتوانیم از عزیزانی که رای نیاوردند استفاده کنیم. من قبلا زمانی که معاون بودم بعد از انتخابات می‌گفتم در ورزش جمهوری اسلامی ایران کار برای انجام دادن زیاد است و کسی جای کسی دیگر را تنگ نمی‌کند. همه جای ورزش کار روی زمین مانده زیاد داریم. شرکت توسعه، صندوق حمایت، فدراسیون‌ها و ... همه کار زیاد دارند. در 4-5 سال گذشته وفاق بین کمیته و وزارت بوده و امیدوارم بیشتر هم بشود.

سجادی عنوان کرد: امروز با این آراء نشان دادیم تفکر ما رو به جلوست و با همدیگر می‌توانیم اتفاقات خوب رقم بزنیم. اختلاف یک رای نشان دهنده پالس خوب و بخشی از سرنوشت ورزش امروز دست برخی افراد بود. به نواب رئیس، اعضای هیئت اجرایی که انتخاب شدند نیز تبریک می گویم و برای آنها  آرزوی موفقیت دارم. روند انتخابات نیز الحمدالله بسیار شفاف و خیلی خوب بود. امیدوارم همانند دوره گذشته که 5 سال طول کشید شاهد وفاق، همدلی، وحدت، انسجام و التزام به خیلی از موارد و اصولی که لازمه موفقیت در عرصه ورزش است، باشیم. با روحیه‌ای که از سوابق برادر عزیز محمود خسروی وفا سراغ دارم که سختکوش، پرتلاش، بسیار سحر خیز، اهل جلسه و تعامل و ورزشی هستند و سوابقی که هیچ کدام بر ما پوشیده نیست و موفقیت‌های متعددی که سراغ داریم شاهد اتفاقات خوب باشیم.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرز‌ها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرز‌های کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیرو‌های مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدید‌های انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند