Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز تهران- استانبول شب گذشته هواپیمایی هما که به دلیل نقص فنی ۴۰ دقیقه بعد از پرواز به فرودگاه امام‌خمینی بازگشت، با حدود ۳ ساعت و ۳۵ دقیقه تاخیر، مجدد به سفر خود در مسیر استانبول به سلامت ادامه داد.

به گزارش ایران اکونومیست پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید( نقص در سیستم فشار هوای کابین) بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی هما صبح امروز (دوشنبه) درباره بازگشت این پرواز به تهران، گفت: خلبان بعد از اعلام نقص فنی «بیلید» که مربوط به مشکل هوا در داخل کابین است به فرودگاه امام خمینی بازگشت.

کاپیتان قربانعلی توضیح داد: تعدادی از مسافران  از ادامه سفر انصراف دادند و تا زمان تحویل بار مسافران، نهایتا با ۳ ساعت و۳۵ دقیقه تاخیر پرواز مجددا به سمت ترکیه انجام و مسافران به سلامت در فرودگاه استانبول جابجا شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، سیستم هوای کابین طوری تنظیم می شود تا مسافر در داخل هواپیما احساس مناسبی داشته باشد و امکان تنفس و فشار تقریبی روی زمین را احساس کند که هر گونه نقص فنی در سیستم هوای هواپیما نهایتا مشکل هوا را در داخل کابین ایجاد می‌کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استانبول

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانبول نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)

عصر ایران- گاک از نسل دوم خودرو آیون وی در نمایشگاه پکن رونمایی کرد. آیون نماینده محصولات گاک در بازارهای بین المللی است و این شاسی بلند جدید نیز رویای جهانی شدن را دارد.

در مقایسه با نسل قبلی شاهد افزایش ابعاد بدنه آیون وی هستیم. نسل اول در سال 2020 رونمایی شد و ایون وی جدید اکنون 4605 میلیمتر در طول و 2775 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

آیون وی همچنین اول محصول گاک است که در ساختار الکتریکی خود از سیستم خنک کننده مایع استفاده می کند.

طراحی خودرو نیز از یک دایناسور به نام تیرانوسوروس الهام گرفته شده که ارزیابی میزان موفقیت ایجاد شباهت برعهده بینندگان است.

درباره جزئیات کابین نیز باید به صندلی های ردیف اول با امکان تغییر حالت و تبدیل به تختخواب 2 متری اشاره کنیم. سیستم صوتی با 9 اسپیکر، یخچال کوچک، هوش مصنوعی، شارژر بی سیم و... از دیگر ویژگی های کابین هستند.

برد حرکتی گاک آیون وی 750 کیلومتر است و در تغییرات دمایی شدید به خوبی کیفیت عملکردی خود را حفظ می کند. مقامات گاک به بازه دمائی منفی 30 تا مثبت 55 درجه اشاره کرده اند.

آیون وی براساس معماری 400 ولت الکتریکی توسعه یافته که امکان ذخیره انرژی لازم برای پیمایش 370 کیلومتر در 15 دقیقه را فراهم می کند. گاک می گوید تغییرات اختصاصی در فناوری شارژ ایون وی ایجاد کرده که بازدهی سیستم را 60 درصد بهبود داده است.

همچنین گاک ادعا کرده کاربران ایون وی برای جستجو و یافتن ایستگاه شارژ به 5 دقیقه زمان در شهر و 10 دقیقه در راه های اصلی چین نیاز دارند که این مساله حکایت از پشتیبانی گسترده گاک از محصولات الکتریکی خود دارد.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول منتشر خواهد شد.

گاک آیون وی کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین (+عکس)

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت