Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:18:27 GMT

دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۷۹۱

دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با حضور مقامات ملی و استانی، مدیران و کارشناسان شهری به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) خبر داد.

محمد عزتی با اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری پرشور و موفق نخستین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز تحت عنوان «کمپین نما، هویت شهر ما» در مهر سال گذشته، دومین دوره این اجلاس با اضافه شدن دو کمپین ملی «ساختمان ایمن، شهر ایمن» و «ساختمان پایدار، شهر پایدار» با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح اهداف برگزاری این اجلاس گفت: دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با هدف ایجاد فضای تعاملی میان بدنه مدیریتی، متخصصان و بخش خصوصی و همچنین تشویق نسل جوان جامعه معماری و آشنایی آنها با پروژه‌های فاخر و تخصصی برگزار و موجب ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان ارگان‌های مدیریتی و دست اندرکاران صنعت ساختمان خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ادامه داد: با توجه به حضور گسترده فعالان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله سازندگان و معماران شاخص، انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی، تولیدکنندگان حوزه ساختمان و مدیران عالی رتبه حوزه شهری در این اجلاس از یک سو و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی برای شرکت کنندگان از سوی دیگر، امیدواریم گامی موثر در راستای ارتقای سه بعد آموزش، قانون‌گذاری و اجرا برداشته و بتوانیم به کیفیتی در شأن و شایسته نام کلانشهر کهن و زیبای تبریز در حوزه صنعت ساختمان دست یابیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز، ۹ و ۱۰ شهریور به مدت دو روز در سالن مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا