Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه نوشهر از راه‌اندازی خط پروازی مسقط - شیراز - نوشهر به عنوان اولین خط پرواز خارجی این فرودگاه خبر داد و گفت: نخستین پرواز ۱۱ شهریور در فرودگاه شهدای نوشهر به زمین می‌نشیند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمرتضی حسینی، افزود: مسیر پروازی از مسقط در کشور عمان به شهر نوشهر به صورت اتصالی (connection) از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر و برعکس از روز جمعه یازدهم شهریور ماه انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نخستین پرواز ورود مسافر خارجی به فرودگاه نوشهر است که با استفاده از یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام خواهد شد.

حسینی، ظرفیت هواپیمای این خط پروازی را دستکم یکصد نفر اعلام کرد و گفت: هواپیمای شرکت قشم ایر در این خط پروازی حدود ۴۰ دقیقه در فرودگاه شیراز توقف خواهد داشت و بعد به صورت اتصالی به سمت نوشهر پرواز خواهد کرد.

مدیر فرودگاه نوشهر، تصریح کرد: این پرواز براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر جمعه ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه از شیراز وارد فرودگاه نوشهر می شود و در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه نوشهر را به مقصد شیراز ترک خواهد کرد.

وی با اعلام این که در حال حاضر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز در مسیر مشهد به وسیله شرکت هواپیمایی آسمان به صورت رفت و برگشت برقرار است، از افزایش پروازهای این مسیر خبر داد و گفت که از مهرماه پرواز به مسیر مشهد افزوده خواهد شد و به دنبال آن هستیم تا دیگر مقاصد پروازی را نیز با شرکت های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر از فرودگاه نوشهر برقرار شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران مسقط نوشهر فرودگاه نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدرها در ساحل بندرعباس برگزار شد.

گفتنی است در این گردهمایی پروازی بالغ بر ۱۵۰ پاراگلایدر سوار حضور داشتند.

کد خبر 6089285

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند