Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:21:21 GMT

کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۶۸۷

کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ

آفتاب‌‌نیوز :

«رولینگ استون» به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ جزئیاتی در خصوص اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو می‌کرده است. طبق این گزارش، اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است.

به گزارش «بیزنس اینسایدر» دونالد ترامپ سال‌ها برای دستیارانش لاف می‌زده که از مکرون آتو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو منبع مطلع گفتند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی مکرون شایعه‌پراکنی می‌کرده است. به گفته این منابع، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که این اطلاعات رسواکننده درباره مکرون را از طریق اطلاعاتی که به وی ارادئه می‌شده، دریافت کرده است.

یکی از این منابع گفت که ترامپ توضیح نداده چه چیزی درباره مکرون می‌داند و افزود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می‌گوید را سخت می‌کند. طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره مکرون داشته، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جستجوی اف‌بی‌آی از عمارت وی کشف شده است.

«جنیفر پالمیری» دستیار سابق هیلاری کلینتون هفته گذشته گمانه‌زنی کرد که این فایل می‌تواند انتشار شایعات با مقاصد سیاسی باشد.

به نوشته بیزنس اینسایدر، ترامپ و مکرون در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ روابط پرتنشی داشتند. در حالی که ترامپ در سال ۲۰۱۷ ادعا می‌کرد که روابط عالی با مکرون دارد، پس از تهدید مکرون به حذف وی از اعلامیه مشترک گروه هفت در سال ۲۰۱۸ این موضوع به سرعت برملا شد.

مکرون کوشید در سال ۲۰۱۹ روابط را ترمیم کند و گفت که «درخت دوستی» جدید برای کاشت در کاخ سفید می‌فرستد، گرچه این اقدام هم چندان تاثیرگذار نبود. در دسامبر سال ۲۰۱۹ ترامپ به شدت از مکرون به دلیل اظهارات «بسیار بسیار زننده» در حاشیه نشست سران ناتو انتقاد کرد. «استفانی گریشام» دستیار سابق ترامپ هم در کتاب خود نوشت که رئیس‌جمهور سابق آمریکا به صورت خصوصی مکرون را بی‌عرضه توصیف کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مکرون ترامپ عمارت ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)