Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@21:08:53 GMT

افتتاح دو پروژه پرورش ماهی و میگو در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۹۴۷

افتتاح دو پروژه پرورش ماهی و میگو در هرمزگان

در مراسم افتتاح این مرکز استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت تکمیل چرخه تکثیر و پرورش میگو گفت: مراکز تکثیر میگو نقش موثری در تکمیل این چرخه و همچنین افزایش تولید دارند.

مهدی دوستی با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه شیلات امسال شاهد افتتاح نه پروزه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است گفت: فعالیت های شیلاتی و به ویژه آبزی پروری در استان هرمزگان یکی از محورهای اصلی تولید، اشتغال‌ و رونق اقتصادی است که خوشبختانه در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان میزان ظرفیت تولید این مرکز را بالغ بر ۵۰ میلیون قطعه خواند و گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده این مرکز را بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان خواند.

عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۳ و نیم هکتار واقع شده است برای بیش از ۱۵ نفر اشتغال زایی ایجاد می کند.

کد خبر 1668107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی جزینی زاده در حاشیه بازدید عضو هیأت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از فرودگاه شهدای بم، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص این اعتبار عیدی خادمان هوانوردی و فرودگاهی کشور و استان به مردم شریف شرق استان است، افزود: در این پروژه تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری برای درزگیری استفاده شده است و عملیات اجرایی پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به تداوم پروازهای فرودگاه شهدای بم، بر لزوم ارتقا ایمنی پروازی بیشتر تأکید کرد و گفت: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی با نظارت دقیق در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، با حضور عضو هیأت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها، از پروژه‌های عمرانی و بهسازی‌های در حال انجام در ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی نیز بازدید شد.

کد خبر 748149

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه