Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس انلاین و به نقل از آبفا مشهد ، در مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای اسماعیل آباد که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی مشهد، دهیار و جمعی از اهالی روستا برگزار شد، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ایستگاه دور متغیر این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت. مدیریت آب و فاضلاب منطقه ۵ مشهد در این مراسم اظهار داشت: بعد از تحویل گیری روستاهای مشهد از سال ۱۳۹۹ تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای آبرسانی به روستاها انجام شده که پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مختص روستای اسماعیل آباد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس عباس اسحاقیان افزود: احداث مخزن ذخیره برای ۱۰ روستا به ظرفیت ۲ هزار متر مکعب، حفر ۹ حلقه چاه، احداث ۳۰ کیلومتر خط انتقال، اجرای ۱۶ کیلومتر اصلاح شبکه جمعاً به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال بخش دیگری از اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها می باشد. همچنین فرماندار شهرستان مشهد در این مراسم با تاکید بر خدمت رسانی همه جانبه و بیش از پیش به مردم بیان کرد: بسیار خرسندیم که در ایام هفته دولت، شاهد افتتاح پروژه های متعدد هستیم به ویژه افتتاح این پروژه که موجب بهره مندی اهالی روستای اسماعیل آباد از نعمت حیاتی و گرانبهای آب گردید و ان شاء الله مردم روستا هم قدر این نعمت الهی را خواهند دانست. محسن داوری با قدردانی از تلاش های مستمر و شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب مشهد خاطر نشان کرد: در شرایط دشوار کنونی چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر کمبود آب و خشکسالی های اخیر، اینجانب از نزدیک شاهد زحمات و اقدامات مؤثر عزیزانمان در آبفای مشهد بوده ام و خداوند را شاکریم که فعالیت ها به ثمر نشسته است. وی همچنین از بخشدار مرکزی مشهد و دهیاران به خصوص دهیار روستای اسماعیل آباد به دلیل همکاری موثر با شرکت آب و فاضلاب مشهد تشکر و قدردانی کرد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد روستا آبرسانی روستای اسماعیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک