Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:35:28 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۱۹۳

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران از ۱۱ تا ۱۵ شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود.

شیما صفازاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاری در اصفهان، اظهار کرد: این جشنواره ۵ روزه با حضور حدود ۱۰۰۰ شرکت‌کننده در رشته‌های تیمی و انفرادی به منظور ایجاد فرصتی برای آرامش و شور و نشاط پرستاران پس از بحران دوران کرونا در نظر گرفته شده و فرصت‌های فرهنگی و بازدید از جنبه‌های تاریخی اصفهان نیز در آن لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را ایجاد شور و نشاط میان اعضا و کادر پرستاری دانست و درباره واجدین شرایط ثبت نام، گفت: سازمان نظام پرستاری به‌عنوان یک سازمان مردم نهاد است که مختص کادر پرستاری تشکیل شده است و تمام اعضای آن امکان حضور در این جشنواره را دارند.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران، ادامه داد: کادر پرستاری شامل کادر بهیار، اتاق عمل، پرستار، بیهوشی و فوریت‌ها است و هر کدام با پرداخت حق عضویت، عضوی از این سازمان خواهند بود تا فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تحقیقاتی انجام شود.

صفازاده اضافه کرد: دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در ۸ رشته انفرادی و ۲ رشته تیمی برگزار می‌شود. والیبال بانوان و فوتسال آقایان رشته‌های تیمی و تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، دارت، شنا، دو و میدانی، تیراندازی با تپانچه و کمان نیز رشته‌های انفرادی این جشنواره هستند.

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری اصفهان، یادآور شد: حدود ۱۰۰۰ ورزشکار از سراسر کشور تاکنون ثبت‌نام کرده و سازمان کل نظام پرستاری بر اجرای این جشنواره نظارت می‌کنند. ثبت‌نام شرکت‌کنندگان انجام شده و ما نیز به کمک اسپانسرها در تدارک محل اسکان، تغذیه و خوابگاه هستیم تا جشنواره را به خوبی برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: در نظر داریم در کنار رقابت‌های ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی را نیز تقویت کرده و محیط‌های فرهنگی و جوانب تاریخی اصفهان را هم برای بازدید همکاران‌مان فراهم کنیم.

صفازاده افزود: این رویداد فرهنگی ورزشی با حمایت شرکت فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و برخی از صنایع دیگر دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان ابراز امیدواری کرد: پس از دوران بحرانی و فرسایشی کرونا باید فرصت خوبی برای استراحت و آرامش پرستاران فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی سازمان تامین اجتماعی اصفهان پرستاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران نظام پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر