Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح مادر پنج شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در پیام تسلیتی با ابراز تاثر و تالم از درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح مادر شهیدان «لیلا، مهدی، جلال، حاجیه و سلیمان حیدری» نوشت: این اسوه صبر و مقاومت که در دوران دفاع مقدس پنج گل تازه رسته خود را به گلستان ایثار و شهادت ملت ایران تقدیم و سال‌ها داغ فراق آنان را با توسل به ائمه اطهار(ع) بردبارانه تحمل کرد، بی‌شک جایگاه رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در این پیام با تسلیت به خانواده این مرحومه و مردم غیور استان همدان، برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان دلبندش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند مسألت کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استان همدان ، دفاع مقدس ، سید ابراهیم رییسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استان همدان دفاع مقدس سید ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش