Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعامل قوه قضائیه و قوه مجریه باید منجر به حل مشکلات مردم شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سیدجلیل میرمحمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: بر حسب سرشماری، جمعیت تفت ۵۰ هزار نفر است در حالی که جمعیت در تردد این شهرستان روزانه ۱۵۰ هزار نفر است زیرا بیشترین روستاهای استان یزد در تفت است و بخش قابل توجهی از مردم شهر یزد از امکانات این شهرستان استفاده می کنند ولی امکانات این روستاها هنوز ناقص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تفت و بخش نیر ساختمان نیمه کاره دادگستری و دادستانی رها شده ضمن اینکه پزشکی قانونی نیز ساختمان ندارد که این موارد نیازمند رسیدگی است.

میرمحمدی همچنین خواستار اعتبار ویژه برای اتمام طرح کاداستر شهرستان تفت شد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: پاسگاه علی آباد و برخی دهستانهای این منطقه برای افزایش امنیت و کاهش سرقت که در این محدوده لازم است که هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: در میبد ۴۰ سال است که مشکل تعیین مرز دو شهرستان میبد و ارکان را داریم که انتظار داریم دستگاه قضایی به این موضوع ورود و مسئله را حل کند مردم در این محدوده اختلافی نمی توانند کاری انجام دهند و حتی خرید و فروش زمین و ملک متوقف شده است.

میرمحمدی در پایان تصریح کرد:تعامل بین مجلس و قوه قضاییه را بسیار خوب و کمک کننده دانست و گفت: دستگاه قضا این موضوع را به شکل جدی تر مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد