Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:36:48 GMT

امیری: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۳۹۴

امیری: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و بعد از فیفادی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم، وحید امیری در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال در تهران، اظهار داشت: خدا را شکر ما کاپ جام جهانی را از نزدیک دیدیم. برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم تیم ملی در این بازی‌ها بهترین نتایج را کسب کند و برای اولین بار از گروهش صعود کند و اتفاقات خوبی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت خودش، تصریح کرد: الحمدالله وضعیتم خوب است. دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و  بعد از فیفادی، شرایطم مناسب می‌شود و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

ساپینتو: اسکوچیچ لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد/ در مورد کاوه رضایی اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل من است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی وحید امیری جام جهانی فوتبال تیم ملی وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم