Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: بودجه این معاونت اندک است، اما به هیچ عنوان آن را برای تملک و ساختمان خرج نمی‌کنیم بلکه از هر کسی که برنامه کار آفرینی داشته باشد حمایت می کنیم .

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر علی خیرالدین در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: ماده ۳۸ قانون حمایت از دانش‌بنیان می‌گوید که وزارت علوم مجاز است در چارچوب قانون و مقررات نسبت به جذب و بکارگیری ۳۰۰ متخصص اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال پیگیری دریافت مجوز برای جذب ۳۰۰ نیروی متخصص برای فعالیت در پارک‌های علم و فناوری هستیم و طبق قانون هم سازمان برنامه و بودجه باید در چارچوب قوانین و مقررات، منابع و بودجه لازم را تامین کند. 

خیرالدین تصریح کرد: بند "ت" ماده ۶ به وزارت علوم و وزارت بهداشت اجازه تاسیس پردیس‌های علم و فناوری را داده که آن‌ها را ایجاد کرده ایم و آن‌ها مراکز رشدی هستند که موافقت اولیه آن‌ها را داشته ایم. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی ادامه داد: موافقت اولیه یک پارک علم و فناوری تخصصی و دانشگاه جامع امام حسین را داده ایم لذا سیاست ما این است که پارک‌های علم و فناوری زیاد نشوند،  اما افزایش پارک‌های علم و فناوری خصوصی به نفع ماست.

معاون وزیر علوم اضافه کرد: برای تاسیس مراکز رشد باید مسیر معاونت فناوری، هیات امنا و شورای گسترش آموزش عالی طی شود و معاونت در حدود یک هفته شرایط  را بررسی و در صورت تایید مجوز مقدماتی را می دهد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف ، اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علم و فناوری وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور