Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفته است که در زمان تصمیم‌گیری برای حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اجلاس گروه جی۲۰، فاکتور امنیتی نیز بررسی خواهد شد.

پسکوف در واکنش به اینکه «در شرایط کنونی، مشارکت حضوری پوتین در اجلاس گروه جی ۲۰ بسیار خطرناک است»، گفت: برای تصمیم‌گیری درباره فرمت و قالب شرکت(در اجلاس)، تمام مولفه‌ها از جمله عنصر امنیتی باید مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با برنامه‌ای به نام «مسکو.کرملین.پوتین» گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به دریافت دعوتنامه برای رفتن به بالی و شرکت در اجلاس گفت: از دعوتنامه کشور میزبان اجلاس پیش رو، بسیار سپاسگزاریم.

هفدهمین اجلاس گروه جی۲۰، در تاریخ ۱۵ و ۱۶ نوامبر(۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۱) به طور حضوری و در جزیره بالی در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

اندونزی برای ممنوعیت حضور پوتین در این اجلاس تحت فشار زیادی قرار گرفته اما جارکارتا از کوتاه آمدن مقابل درخواست‌های حذف پوتین خودداری کرده است. وزارت خارجه این کشور در ماه مارس اعلام کرد که دراین‌باره «بی‌طرف» خواهد ماند و طبق برنامه از تمامی اعضا دعوت به‌عمل خواهد آورد.

پیش از این، جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی گفته بود که هم پوتین و هم شی جین پینگ، رئیس جمهور چین تأیید کرده‌اند که شخصاً در این اجلاس حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5581328

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف اندونزی وزارت خارجه جوکو ویدودو ولادیمیر پوتین کرملین جزیره بالی پوتین گروه 20 روسیه عراق اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین سوریه اتحادیه اروپا تایوان افغانستان ایران کرانه باختری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم