Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید جلیل موسوی افزود: در حال حاضر ۲۱۶ بستری در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر با تشخیص قطعی و تست مثبت بستری شدند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بغیر از ارومیه مورد بستری مثبت در سایر شهرستانها ثبت نشده است، ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز۳۸ بیمار بستری شدند که تست یک نفر مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه میانگین بستری های کل طی ۲ هفته گذشته ۳۸۹ نفر بود که این آمار درهفته جاری به ۲۴۵ نفر رسید، افزود: میانگین مراجعات سرپایی نیز به مراکز درمانی از ۱۹۹ نفر در دو هفته پیش به ۹۱ نفر در هفته جاری رسیده که کاهش ۴۶ درصدی را در این بخش نشان می دهد.

دکتر موسوی با اشاره به ثبت یک مورد فوتی مثبت در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان نقده اظهار کرد: تاکنون نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست دادند.

این متخصص بیماریهای عفونی در ارومیه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نفر۱۶ مبتلای مثبت در استان ثبت شده و در این بازه زمانی ۱۱۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کردند.

وی از تزریق ۹۸۲ دوز واکسن کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: ۴۴.۹ دردص جامعه هدف ۱۸ سال به بالا در استان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

دبیرقرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خاطر نشان کرد: ۳۵.۹ درصد جامعه هدف ۵ تا ۱۱ سال دوز اول، ۱۷.۷ درصد دوز دوم، ۹۰.۴ درصد جامعه هدف ۱۲ تا ۱۷ سال دوز اول و۷۹.۴ درصد دوز دوم ، ۹۲.۲درصد جامعه هدف ۱۸ سال به بالا دوز اول و ۸۵.۳ درصد دوز دوم را دریافت کردند.

دکتر موسوی با اشاره به رنگبندیس کرونایی نیز گفت: درحال حاضر پیرانشهر آبی، شهرهای پلدشت، چایپاره، میاندوآب و نقده نارنجی و مابقی شهرهای استان زرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی فوتی های کرونایی ۲۴ ساعت گذشته جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته