Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش به همراه معاونانش، در دفتر محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک حضور یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین وزارتخاته با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی‌وفا دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی در این دیدار با عرض تبریک مجدد برای انتخاب محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک اظهار داشت: یکی از اقداماتی که تمایل داریم در راستای تعامل با کمیته ملی المپیک انجام دهیم، درخصوص توسعه حوزه بین‌الملل است و اینکه از این ظرفیت درخصوص توسعه ورزش در ابعاد مختلف استفاده کنیم. خسروی وفا از مدیران با سابقه، فعال و خوشنام ورزش کشور بوده و اقدامات مثبت وی در کمیته پارالمپیک بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعاً در کمیته ملی المپیک نیز می‌تواند اسباب خیر برای ورزش کشور باشد.

وی همچنین با اشاره به حضور 4 هزار سمن در سراسر کشور گفت: نیروهای بالقوه‌ای در سمن‌های ما وجود دارد و می‌توان با استفاده از برنامه‌های کمیته ملی المپیک درخصوص توسعه ورزش بهره گرفت.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک می‌تواند در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر نیز با وزارت همکاری داشته باشد و از نام و ظرفیت این کمیته در راستای شکوفایی استعدادها استفاده کرد.

محمود خسروی‌وفا نیز در این دیدار با تشکر از حمایت وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات کمیته اظهار داشت: کمیته ملی المپیک تعامل و همکاری لازم را با وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت و قطعاً در تصمیم‌گیری‌های کلان از نظرات وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده حاکمیت بهره خواهیم گرفت. وزارت ورزش متولی اول ورزش کشور بوده و مجموعه کمیته ملی المپیک،کمیته ملی  پارالمپیک و فدراسیون‌ها بعنوان زیر مجموعه در راستای برنامه‌های وزارت ورزش حرکت خواهند کرد. از حمایت‌های وزیر محترم ورزش قدردانی کرده و امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد جامعه ورزش را با عملکرد مثبت خود بدهیم.

در این دیدار کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته، سید محمد پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی ، مریم کاظمی‌پورمعاونت ورزش بانوان، وحیدیامین‌پور، اسماعیلی احمدی، سینا کلهر معاونت فرهنگی و ورزش همگانی، محمد حسن تقی‌زاده مدیرکل بین الملل، حسین شهرابی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش ومجید شهیدی مدیر حراست سابقه وزارت حضور داشتند.

برگزاری مراسم معارفه رئیس کمیته ملی المپیک/خسروی‌وفا: وام‌دار شهدا هستیم/ سجادی: تعامل صددرصدی خواهیم داشت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود خسروی وفا حمید سجادی ورزش محمود خسروی وفا حمید سجادی ورزش کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا ورزش و جوانان وزارت ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال