Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:48:39 GMT

واکنش وزارت کشور عراق به انتشار خبر فتنه افکنانه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۸۶۸۸

واکنش وزارت کشور عراق به انتشار خبر فتنه افکنانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، در پی انتشار یک شایعه در شبکه های اجتماعی درباره کشتن شدن یک زائر عراقی به دست سه زائر ایرانی در کربلا، وزارت کشور عراق، حقیقت ماجرا را توضیح داد.

وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: پس از تحقیقات به عمل آمده درباره صحت و سقم این خبر و رایزنی های انجام شده با فرماندهی پلیس کربلا مشخص شد که این خبر نادرست و بی اساس است و فرماندهی پلیس کربلا هم اعلام کرد که در حوزه استحفاظی این فرماندهی چنین حادثه ای رخ نداده است.

واحد مبارزه با شایعات در عراق نیز نسبت به انتشار این چنین اخباری پیش از اطمینان از منبع آن، باتوجه به مراسم اربعین حسینی هشدار داد و از مردم خواست در صورت برخورد با چنین شایعاتی که افکار عمومی را تحریک خواهد کرد، پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 5584434

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایران زائران اربعین روسیه رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا فلسطین اوکراین جنگ اوکراین کرانه باختری اتحادیه اروپا ترکیه انگلیس ولادیمیر پوتین سوریه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس