Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب قدر محفل انس با قرآن به همت ستاد فهما آذربایجان شرقی و کانون فرهنگی هنری امام خمینی شهر زرنق برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، محفل انس با قرآن به همت ستاد فهما استان آذربایجان شرقی و با مدیریت اجرایی کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر زرنق از توابع شهرستان هریس همزمان با شب قدر و با حضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امام جمعه زرنق، فرمانده سپاه، بخشدار و مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان هریس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد فهما استان در این مراسم که با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری همراه بود؛ طی سخنانی با اشاره به رسالت مهم کانون‌های فرهنگی هنری در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت اظهار داشت: اگر مفاهیم قرآنی در قالب های جذاب هنری برای آینده‌سازان جامعه بیان شود، اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این‌که فعالیت های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به این اماکن امن الهی نقشی کم‌نظیر دارند، خاطرنشان کرد:

شفیعی با اشاره به اولویت برنامه های ستاد فهما در سال جاری یادآور شد: امسال رویکرد برنامه های ستاد فهما استان در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی معطوف به مناطق محروم، مرزی و روستایی بوده وامید است با همیاری و مساعدت کانونهای فرهنگی هنری به این مهم دست یابیم.

 حجت الاسلام فرهاد شیخ علیزاده، امام جمعه شهر زرنق نیز در سخنانی با تقدیر از همت و حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در برگزاری این محفل قرآنی اظهار داشت: برپایی چنین محافلی موجب نشر، گسترش و تعمیق هرچه بیشتر فرهنگ انسان‌ساز قرآن میان آحاد جامعه و نهادینه شدن مبانی ارزشی به ویژه میان جوانان و نوجوانان می شود.

بنابر این گزارش، در این محفل نورانی آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد یحیی راثی از قاریان کشوری و حمید طالبی و مهدی ایمانی از قاریان استانی قرائت شد و در پایان از فعالان قرانی کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر زرنق از توابع شهرستان هریس تجلیل بعمل آمد.

 

 گفتنی است، دیدار مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان با امام جمعه شهر زرنق،  بازدید از کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) با حضور مسئولین شهرستان و همچنین برپایی سفره احسان علوی از دیگر برنامه های جنبی این محفل قرآنی بوده است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام خمینی فرهنگی هنری آذربایجان شرقی ستاد فهما شهر زرنق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۳۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود