Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی فارس سامانه بارشی تا فردا پنج‌شنبه، ۱۰ اسفندماه در سطح استان فعالیت خواهد داشت.

در همین راستا با توجه به فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما تا پایان هفته به کشاورزان و باغداران توصیه شده است که تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود را انجام دهند.

علاوه بر این‌ها طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی فارس تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز، ۹ اسفندماه بیشترین میزان بارش سامانه فعلی مربوط به شهرستان قیر و کارزین با میزان بارش ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلی‌متر بوده است.

بعد از آن شهرستان داراب با ۱۱.۷ میلی‌متر و شهرستان‌های فسا و فراشبند تا ۱۰.۷ میلی‌متر و شهرستان جهرم با ۱۰.۵ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را از سامانه فعلی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسی سامانه بارشی انتخابات ۱۴۰۲ استانی سیاسی استانی اجتماعی انتخابات مجلس دوازدهم میزان بارش میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۴۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از ظهر امروز به استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی، تا فردا در استان فعالیت دارد.
مسعود حقیقت افزود: این سامانه با رعد و برق و صاعقه، وزش باد و حتی در برخی نقاط هم بارش تگرگ همراه خواهد بود.
او با بیان اینکه این سامانه در شهرستان‌های کازرون، مرودشت، سپیدان، شیراز، سروستان، خفر، فسا، استهبان، نی‌ریز و داراب  همچنین در نیمه جنوبی و در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، لار و لامرد، داراب و زرین دشت  فعال است که می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر شود.
 در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری هم  سامانه بارشی قوی وارد استان می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • فارس بارانی می‌شود
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر