Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-05-06@21:31:20 GMT
۱۴۸ نتیجه - (۰.۰۲۹ ثانیه)

«اخبار بازی های صنعت گیم»:

بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب
    محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه‌های مقابله با مهاجرت بازی‌سازان گفت: باید زیرساخت‌های تولید و توسعه و نشر بازی در کشور را تقویت کنیم. تا زمانی که صنعت گیم به عنوان یک حوزه رسمی و مهم در کشور نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که این...
    صنعت گیم که گاهی در منابع غیررسمی هنر هشتم نامیده شده به لطف پیشرفت گسترده در سخت‌افزار، امروزه دارای بازاری چند میلیارد دلاری است و شرکت‌های گوناگون با صرف سال‌ها زمان و پرداخت میلیون‌ها دلار سعی دارند سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهند. اختصاصی طرفداری I برای ساخت یک بازی خواه کوچک باشد یا...
    مهشید شهیدی کارشناس روند و آینده پژوهی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سرانه مصرف بازی‌های ویدئویی در جهان گفت: امروزه بازی‌های ویدئویی به مثابه شکل جدیدی از مصرف فرهنگی به حساب می‌آیند که بالغ بر ۳ میلیارد نفر مخاطب در سراسر جهان دارند. این صنعت فرهنگی توانسته به...
    به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی  صنعت گیم را یکی از مهم‌ترین صنایع فرهنگی و هنری کشور مطرح کرد و گفت: ما به اعضای هیأت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفته‌ایم همه موانع پیش‌روی این‌حوزه را بررسی کنند و به حل آن‌ها بپردازند. وی ادامه داد: صنعت گیم یک‌حوزه پرجاذبه است و اگر ما زمین‌های جذب...
    به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر که شامگاه امروز شنبه ۲۳ دی در تالار وحدت برگزار شد، گفت: پس از ۴ سال این جشنواره مجدداً از سر گرفته شده و حوزه بازی‌ها امروز جزو بالاترین میزان مصرف...
    به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر، شامگاه امروز شنبه ۲۳ دی با حضور محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از مسوولان فرهنگی، فعالان صنعتی گیم و جمعی از بازی سازان در تالار وحدت برگزار شد. حاجی هاشمی در این مراسم گفت: این...
    به گزارش خبرگزاری مهر، دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با موضوع بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی ایران با حضور نمایندگان ۵۰ شرکت بازی‌ساز، ناشر و سرمایه‌گذار در مجموعه ۱۰۰ استارتاپ برگزار شد. محمدامین حاجی‌هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: پس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام می‌شود که در مدت...
    به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر که دوشنبه ۱۱ دی برگزار شد، با تأکید بر توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه‌های نوین فرهنگی و هنری به‌عنوان یکی از محورهای تحول در این وزارتخانه گفت: در این راستا...
    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در اولین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر که با حضور جمعی از بازی‌سازان، ناشران و مدیران شتابدهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع خلاق و دانش بنیان برگزار شد، گفت: این مهم است که بتوانیم در بازی مفاهیم عمیق را برسانیم و افراد...
    مدیر عامل EA از این معامله خشنود است. EA کماکان یکی از بزرگترین حامیان مایکروسافت است. طرفداری | اندرو ویلسون مدیر عامل الکترونیک آرتز اعلام کرد خرید جدید مایکروسافت برای آینده صنعت گیم بسیار مفید است. او در مصاحبه خود گفت: من فکر می کنم ادغام Microsoft-Activision اتفاق بسیار خوبی است. این یعنی یکی از بزرگترین...
    همشهری آنلاین، گروه خانواده:براساس پژوهش مشترکی که توسط این بنیاد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز انجام شده، تا پایان سال ۱۴۰۱ ایران در تولید علم در زمینه بازی‌های رایانه‌ای که جزء صنایع خلاق جدید است، رتبه نخست کشورهای منطقه و رتبه ۱۸ دنیا را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد تولیدات بازی‌سازان ایرانی...
    بازی‌های رایانه‌ای و گیم‌ها از جمله صورت‌های جدید بازی هستند که در چند دهه اخیر گسترش بسیار چشمگیری یافته‌اند و برای سنین متفاوت و در ژانرهای مختلف بازی تولید شده است و می‌توان گفت با پیشرفت روزافزون، بازی‌های رایانه‌ای، برای برخی بازیکنان تبدیل به یک حرفه شده‌ است. به گزارش ایران اکونومیست، معمولا واژه «بازی»...
    اردوهای بازی‌سازی که از حدود یک سال پیش در سراسر کشور آغاز شده راهی برای اشتغال‌افرینی در صنعت گیم است و مانع از مهاجرت بازی‌سازان می‌شود.  اولین اردوی آموزش بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی که تیرماه سال گذشته در شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و از همان موقع وعده برگزاری این اردوها در...
    امین شهیدی مدیر یک استودیو بازی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: صنعت بازی‌سازی یکی از مهم‌ترین صنایعی است که در دنیای امروز جریان دارد. در هر خانه‌ای به خصوص در قشر متوسط جامعه ویدئو گیم یک تا سومین سرگرمی است  که مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی مخاطب جدی برای...
    امین شهیدی، مدیر استودیو بازی‌سازی بلک کیوب گیمز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: صنعت بازی‌سازی یکی از مهم‌ترین صنایعی است که در دنیای امروز جریان دارد. در هر خانه‌ای به خصوص در قشر متوسط جامعه ویدئو گیم یک تا سومین سرگرمی است  که مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی مخاطب جدی...
    با برگزاری رویداد جینو، دستاوردهای شرکت‌های و استارت‌آپ‌ها در حوزه گیم و بازی‌های آنلاین معرفی شدند. خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ رویداد نوآوری گیم (جینو) از رویدادهای جنبی اینوتکس 2023 است و در طی آن میزیان سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه های بازی و سازمان ها، افراد علاقه‌مند و سرمایه‌گذار است. جینو، Gino...
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صنعت بازی‌سازی از پردرآمدترین و تأثیرگذارترین صنایع در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این صنعت به خاطر تاثیرگذاری فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و همچنین گردش مالی بالا مورد توجه قرار گرفته است. در واقع تولیدکنندگان محتوا و فعالان صنعت بازی‌سازی تولیدات این صنعت را تنها به منزله ابزار سرگرمی...
    همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم «جینو» با حضور سازندگان بازی‌های رایانه‌ای، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. به گزارش ایمنا، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدئویی شکل گرفته و به منظور دستیابی به این هدف سعی...
    همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم «جینو» با حضور سازندگان بازی‌های رایانه‌ای، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. به گزارش ایمنا، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدئویی شکل گرفته و به منظور دستیابی به این هدف سعی...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «جینو» با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته است و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های اختصاصی، نوآوری و فناوری‌های جدید در صنعت...
    به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته است و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های اختصاصی، نوآوری و فناوری‌های جدید...
    به گزارش خبرگزاری مهر، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته است و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای اختصاصی، نوآوری و فناوری‌های جدید در صنعت گیم...
    به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته است و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزارها و...
    خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و ادب_ زینب رازدشت: صنعت گیم در مقطعی از زمان بهترین روزهای خود را می‌گذراند و بازی سازان داخلی با امید به آینده بازی‌های خود را تولید و روانه بازار می‌کردند. پس از گذشت سال‌ها این صنعت روند نزولی را طی می‌کند و عدم توجه به بازیسازان یکی از دلایل سپری...
    دومین گردهمایی بزرگ بازی‌سازان و فعالان صنعت گیم ایران در تاریخ ۱۰ اسفند با همکاری کمیسیون بازی و سرگرمی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود. به گزارش تریبون نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای استان تهران، این رویداد در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه، ۱۰ اسفند ماه...
    امروزه در جهان صنعت بازی سازی از مهمترین و پردرآمدترین صنایعی مدرن است. چند ماهی می‌شود که محدودیت دسترسی به اینترنت این صنعت را در کشورمان، تحت الشعاع قرار داده است. ایسناپلاس:‌ در یک هفته اخیر، از سوی رئیس جمهور دو تصمیم درخصوص بهبود و بررسی وضعیت اینترنت این روزهای کشورمان گرفته شد که...
    دنیای بازی به دنبال پیشرفت‌های خیره کننده در فناوری‌ها، هر روز یک غافلگیری در پی دارد. به‌طور مثال به تازگی محققان در آمریکا یک هدست واقعیت مجازی را به یک فناوری لمسی مجهز کرده‌اند که می‌تواند احساسات واقعی را در دهان کاربر ایجاد کند. طوری‌که وقتی با هدست درحال بازی هستید تصور می‌کنید یک عنکبوت...
    رویداد تخصصی «بازی‌های دیجیتال»، به همراه رویداد بازی‌سازی «گیم جم»، با معرفی سرویس «راویتو» ایرانسل برای فعالان حوزه گیم، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، با حضور مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل، دکتر فرزانه شریفی معاون پژوهش، پوریا مالکی فرد مدیر پژوهش و علیرضا گودرزی فراهانی...
    به گزارش خبرنگار مهر، پیمایش جدید کشوری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره شاخص‌ترین اطلاعات مصرف بازی‌های دیجیتال به‌تازگی انجام شده است. به همین بهانه نشست خبری پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ بهمن با حضور محمدامین حاجی‌هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فرزانه شریفی معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علیرضا کبورانی...
    به گزارش خبرنگار مهر، پیمایش جدید کشوری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره شاخص‌ترین اطلاعات مصرف بازی‌های دیجیتال به‌تازگی انجام شده است. به همین بهانه نشست خبری پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ بهمن با حضور محمدامین حاجی‌هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فرزانه شریفی معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علیرضا کبورانی...
    به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری «بازی موازی» امروز سه شنبه هشتم آذر با حضور علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش، سیاوش عقدایی قایم مقام مدیر شبکه و عوامل این برنامه گیم محور در محل شبکه آموزش برگزار شد. عقدایی در ابتدای این نشست عنوان کرد: خدا را شکر تا امروز شبکه آموزش توانسته همگام با...
    به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بازی‌سازان ایرانی به‌تازگی رویدادی را با عنوان گیم جم با موضوع «زن، زندگی، آزادی» طراحی کرده‌اند که فراخوانش طی روزهای گذشته منتشر شده است. این‌فعالیت معاندان و براندازان، نشان از ناامیدی آن‌ها در زمینه فعالیت در حوزه‌های مختلف براندازی دارد اما از طرف دیگر، در مواجهه با این‌اقدام ضدایرانی،...
    حجت‌الاسلام حبیب داستانی‌بنیسی بازی ساز، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 گفت: تولید بازی‌های دیجیتالی ضد ایرانی از قدیم الایام بوده و جدی ترین آن Delta Force 4 بود که در فضای رسمی ساخته شد؛ در این بازی مردم به زبان فارسی صحبت می‌کردند و آمریکا...
    رضا احمدی مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار بازی‌های ضد ایرانی گفت: متأسفانه در کشورمان هنوز به مقوله بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های ویدئویی به صورت جدی پرداخته نمی‌شود. این درحالی است که شاهد هستیم کشورهای پیشرفته هزینه‌های زیادی را در این حوزه انجام...
    خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و ادب – زینب رازدشت: هر چند وقت یکبار آماری از مهاجرت بازیسازان به گوش می‌رسد اما هیچ مسئولی این آمارها را تأیید نمی‌کند تا جایی که سیدصادق پژمان مدیر سابق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مصاحبه با خبرگزاری مهر اعلام کرد که «هیچ کس اطلاع دقیقی از مهاجرت ندارد؛ چرا...
    فریبا علیزاده معاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به لازمه وجود پژوهش در ساخت بازی‌های دیجیتال گفت: معمولاً برای یک بازی، داستان‌پردازی انجام می‌شود، که این موضوع نیازمند پیش زمینه و مطالعه است تا خط سیر داستان را بنویسند؛ بنابراین در این بخش نیازی به حضور...
    به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مسئول اداره همکاری‌های فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به تولیدات نامناسب بازی‌های رایانه‌ای به ویژه بازی‌های آنلاین گفت: امروزه موضوع بازی‌ها از مقاطع سنی هم گذر کرده است، حتی معتقدم پلتفرم‌ها، درگیری کاربر را در سطح دنیا ایجاد می‌کنند و اگر پلتفرم‌هایی همچون...
    حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مسئول اداره همکاری‌های فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تولیدات نامناسب بازی‌های رایانه‌ای به ویژه بازی‌های آنلاین گفت: امروزه موضوع بازی‌ها از مقاطع سنی هم گذر کرده است، حتی معتقدم پلتفرم‌ها، درگیری کاربر را در سطح دنیا ایجاد می‌کنند...
    حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مسئول اداره همکاری‌های فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تولیدات نامناسب بازی‌های رایانه‌ای به ویژه بازی‌های آنلاین گفت: امروزه موضوع بازی‌ها از مقاطع سنی هم گذر کرده است، حتی معتقدم پلتفرم‌ها، درگیری کاربر را در سطح دنیا ایجاد می‌کنند...
    به گزارش گروه علم وپیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، با ظهور فناوری‌های جدید، صنعت بازی شاهد تغییرات عمده‌ای بوده و فرصت‌ها و پتانسیل‌های جدیدی را ایجاد کرده است. از این رو، رویداد نوآوری گیم «جینو» سعی دارد با استفاده از این پتانسیل گسترده در کشورمان، با کمک دست اندرکاران این...