Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح مردم یاری در منطقه محروم چگنی گفت:یادواره شهدای نظم و امنیت هفته ناجا در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمد مهدیان نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد با اشاره به برگزاری مراسم عزدارای تاسوعا و عاشورا در استان لرستان اظهارداشت: برای نخستین بار عزاداری مردم این استان را مشاهده کردم که باید گفت جوانان مومن و انقلابی با نظم بسیار مراسمات را به خوبی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام عزداری در 48 محور ایست بازرسی مقطعی با همکاری دستگاه قضایی و شورای تأمین استان استقرار یافت که خوشبختانه مشکل امنیتی خاصی در استان نداشتیم چرا که مردم پشتوانه غنی نیروی انتظامی هستند و خود امنیت را تولید می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه برنامه‌های هفته ناجا از 14 تا 21 مهر ماه به مدت یک هفته در استان لرستان اجرایی می‌شود عنوان کرد: امسال در هفته نیروی انتظامی 90 برنامه در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه در استان آغاز می‌شود بیان کرد: نیروی انتظامی مهمترین نهاد نظارت اجتماعی است و از طرفی اصلی‌ترین نهاد ایجاد امنیت در کشور است.

مهدیان نسب به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه فعالیت‌ها و اقدامات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی در زیر سایه امنیت شکل می‌گیرد اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری، امنیت متعلق به همه آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت برداشتن دلهره و دغدغه از جامعه است، اظهارداشت: امنیت کامل بدون مشارکت اجتماعی محقق نمی‌شود و باید گفت مردم لرستان در مشارکت با پلیس سرآمد هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: در نخستین روز از هفته ناجا که با شعار پلیس حاکمیت ارزش‌های اسلامی، ولایت مداری و جامعه ایمانی آغاز می‌شود، مراسم عزاداری روز شهادت امام سجاد(ع) در قالب هیئت حضرت زهرا(س) توسط عوامل نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: روز جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌روی خانوادگی ساعت 7 صبح در میدان شهدا برگزار می‌شود که در پایان این مراسم در میدان 22 بهمن جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

مهدیان نسب به اجرای طرح شمیم خدمت در روز جمعه در مصلی‌های سراسر استان اشاره کرد و گفت: در مرکز استان سخنران پیش از خطبه فرمانده نیروی انتظامی استان و در شهرستان‌ها فرمانده انتظامی هر شهرستان است.

وی دوچرخه سواری فرزندان کارکنان نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان دانست و بیان کرد: در روز دوم هفته ناجا دو واحد انتظامی در استان لرستان افتتاح می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، ورزش همگانی با حضور آحاد مردم در استان لرستان برگزار می‌شود و مراسم تجلیل از سربازان ینز در این روز انجام می‌گیرد.

وی حضور فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌ها در مساجد را از برنامه روز چهارم هفته ناجا دانست و اظهارداشت: فرماندهان با حضور در مساجد آموزش‌های لازم را ارائه و به سوالت مردم پاسخ می‌دهند.

مهدیان نسب با بیان اینکه هماشی راهوران محله در سالن بصیرت نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اقامه نماز ظهر از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است که در بیت نماینده ولی فقیه در استان انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در روز پنجم نیز تجلیل از خانواده های نیروی انتظامی به عمل می‌آید و همایش همیاران پلیس در استان برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان حضور در سامانه 197 و پاسخ‌گویی به مردم را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا دانست و بیان کرد: روز چهارشنبه طرح مردم یاری در منطقه محروم چگنی اجرا می‌شود که در این طرح 20 پزشک و متخصص با ارائه ویزیت و داروی رایگان به مدت 24 ساعت به ردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای نظم و امنیت در استان لرستان برگزار می‌شود، گفت: روز چهارشنبه جهت اهدا خون به بیماران نیازمند خون گیری توسط عوامل نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

مهدیان نسب تصریح کرد: روز پنج شنبه در آخرین روز از هفته ناجا نیز همایش کوهنوردی با نیروهای مسلح برگزار و مراسم غبار روبی مزار مظهر شهدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد