Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ جعفری معاون هماهنگ کننده انتظامی در دیدار با مدید کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام محرم، با تاکید بر اینکه صدا و سیما نقش مهمی در انجام عملیات روانی جامعه و آگاهی بخشی به خانواده ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، گفت:رسانه ملی قدرت برتر در مقابله با جنگ نرم و انجام عملیات روانی در جامعه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا جعفری اظهار داشت: همکاری صدا و سیمای استان با نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند و همراه همیشگی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه خصوصا در مراسمات مذهبی و ملی قابل ستایش و ستودنی است.

وی افزود: با توجه به اینکه این استان در منطقه جغرافیایی خاص مرزی و امنیتی قرار دارد و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قصد سو ء استفاده از مرزهای این استان برای ضربه زدن به امنیت کشور و این استان را دارند، صدا و سیما با انجام عملیات روانی مطلوب با مشارکت اقشار مختلف مردمی و معتمدین محلی و متنفذین توانسته است تمام توطئه های دشمنان را خنثی کند و نیروی انتظامی را در پشیبرد اهداف خود یاری رساند و چهره منفی را از این استان بزداید.

این مقام انتظامی بیان داشت: همانطور که جامعه ما در حال پیشرفت و ترقی در علوم مختلف می باشد، متناسب با این رویداد جرایم و آسیب های اجتماعی نوظهوری در جامعه نیز گسترس پیدا می کند و رسانه ملی به عنوان قدرت برتر در مقابله با جنگ نرم توانسته است به خوبی عمل کند و نسبت به آگاهی بخشی به خانوادها گام های بلندی بردارد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه تمام پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت صورت می پذیرد، اظهار داشت: صداو سیما با پوشش خبری و انتشار عملکرد و اقدامات مثبت نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت باعث افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان شده است که این امر مهم در سایه تعامل و همکاری متقابل و صمیمانه دو سازمان صورت پذیرفته است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا، تصریح کرد: هفته ناجا 96 با ایام محرم الحرام تقارن یافته است که این تقارن با عث خیر و برکت در ماموریت های ناجا می شود و ما به همکاری و پیشنهادات خوب رسانه ملی همانند گذشته برای بهتر برگزار شدن و پوشش خبری برنامه های این هفته نیاز داریم تا بتوانیم چهره واقعی یار مهربان پلیس را به تعبیر مقام معظم رهبری به مردم نمایش دهیم.

سرهنگ جعفری تاکید کرد: اگر خدمات و عملکرد مختلف نیروی انتظامی از صدا و سیما پخش شود می تواند اقشار مختلف مردمی را همگام و هم سو با ماموریت های نا جا سوق دهد و مردم را در برقراری نظم و امنیت مشارکت دهد.

در ادامه این دیدار مهندس دولت کردستانی مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی صادقانه و عاشقانه با تلاش شبانه روزی در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه می کوشند و جان خود را نیز در این راه تقدیم می کنند و آسمانی می شوند.

دولت کردستانی بیان داشت: اگر امروز رسانه ملی توانسته است برنامه های در خور شان مردم و متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی تولید و پخش کند در سایه همین امنیتی بوده است که توسط تمام نیرو های جان بر کف نظامی و انتظامی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی است که اقدامات و زحمات شما عزیزان خدوم و زحمتکش را از طریق رسانه ملی به صورت ویژه انتشار دهیم تا بتوانیم گوشه ای از زحمات شما را جبران کنیم.

مدیر کل صداو سما در بخش پایانی سخنان خود افزود: صداو سیمای استان با تمام ظرفیت خود با نیروی انتظامی تعامل و همکاری دارد تا برنامه های پر مخاطب هفته ناجا بهتر و هدفندتر اجرا و باعث نهادینه شدن قانون مداری در بین شهروندان شود.

انتهای پیام/ع

پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت صورت می پذیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است