Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@22:26:59 GMT

مصاحبه رئیس جمهور در پایان سفر به روسیه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۳۷۹۳

رئیس جمهور در پایان سفر به روسیه از گسترش و ارتقای روابط با روسیه سخن گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در پایان سفر به مسکو در ارتباط اینترنتی گفت: ترانزیت برای ما مهم است می خواهیم از شمال به خلیج فارس متصل شویم محور مسکو بندرعباس برای ما مهم است.

رئیس جمهور افزود: بیانیه مهمی که امروز منتشر شد نشان می دهد که سطح روابط ما چقدر ارتقا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در پروژهای بزرگ که سرمایه گذاری های کلان دارد وارد شده ایم.دکتر روحانی افزود: در زمینه راه اهن و برقی کردن راه اهن، لوکوموتیو و واگن با روسیه قرارداد بسته ایم و همکاری هایی در مزینه صنعتی داریم. رئیس جمهور افزود: در سایر زمینه ها در زمینه هسته ای نیروگاه حرارتی که در بندر عباس ساخته می شود همکاری داریم. دکتر روحانی گفت: نظرات ما و روسیه به هم نزدیک است. سفر بسیار خوبی بود توانستیم همه موارد را مرور کنیم. رئیس جمهور تاکید کرد: در مسئله گردشگری تصمیم گیری شد که بدون روادید انجام شود. گردشگری برای دو کشور اهمیت دارد. در مجموع روابط ایران و روسیه اهمیت دارد. در سفر رئیس جمهور به روسیه 14 سند همکار امضا شد. آقای روحانی در این سفر علاوه بر ملاقات مقامات روسیه در دانشگاه روسیه دکترای افتخاری دریافت کرد. همکاری های دو جانبه با روسیه نیز در این سفر بررسی شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند