Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیو بنن -استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید- هشدار داد اگر دونالد ترامپ -رئیس جمهور آمریکا- پس از حادثه تیراندازی دسته جمعی در لاس وگاس درباره قوانین مربوط به حمل اسلحه در آمریکا تجدید نظر نکند، «پایان همه چیز» برای او خواهد بود.

بنن در مصاحبه با پایگاه خبری اکسوس گفت: رئیس جمهور ترامپ باید دست از حمایت قانون حمل سلاح بردارد در غیر این صورت همه چیز برای او به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو بنن معتقد است هواداران اصلی رئیس جمهور میلیاردر آمریکا در صورت تکرار حوادثی مشابه تیراندازی مرگبار در لاس وگاس و بی توجهی وی به قوانین مربوط به حمل سلاح، واکنش نشان خواهند داد.

راجر استون –دیگر مشاور سابق ترامپ- نیز پیش از این به اکسوس گفته بود حمایت ترامپ از قانون حمل اسلحه باعث می شود طرفدارانش او را دیوانه بدانند و خودش (ترامپ) این را می داند.

پس از حادثه تیراندازی در لاس وگاس دموکرات های آمریکا خواستار اصلاح قانون حمل اسلحه شدند. حزب جمهوری خواه همواره حامی قانون آزادی مالکیت و حمل سلاح بوده و ترامپ نیز به عنوان منتخب این حزب پیش از این اعلام کرده بود که هرگز درصدد نقض قانون حمل اسلحه نیست و از آزادی حمل سلاح و حق دفاع از خود حمایت می کند.

او در فوریه سال جاری میلادی با امضای یک دستور اجرایی، قانونی درباره حمل اسلحه که در دولت اوباما تصویب شده بود را لغو کرد. به موجب آن قانون خرید سلاح برای 75 هزار نفر از مردم آمریکا که از اختلالات روانی رنج می بردند، ممنوع بود.

چندی پیش نیز یکی از رسانه های آمریکا اعلام کرد همزمان با رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، انجمن ملی سلاح بیش از 30 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی ترامپ صرفا به خاطر حمایت وی از آزادی حمل سلاح کمک کرد.

سخنگوی کاخ سفید در جلسه امروز، به انتقاد عده ای از آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا و مرتبط دانستن آن با حادثه خونین لاس وگاس واکنش نشان داد و گفت: هنوز خیلی زود است درباره این مسائل صحبت شود. دونالد ترامپ نیز صحبت درباره قوانین مربوط به حمل اسلحه را به آینده موکول کرد.

بامداد دیروز بر اثر تیراندازی در لاس وگاس آمریکا 59 نفر کشته و 527 تن زخمی شدند.

پلیس لاس وگاس یک مرد 64 ساله به نام «استفن پادوک» را به عنوان مظنون اصلی تیراندازی مرگبار در کنسرت این شهر معرفی کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد