Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر ارتقای شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان شهری سیال در جوار مشهد مقدس گفت: 100 هزار خودرو و 200 هزار نفر در روزهای تعطیل و مناسبتی وارد شهرستان شده اند که نیاز به کنترل ترافیک و امنیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر تلاش همگانی برای برداشتن گام های مثبت در راستای اعتلای نظام اسلامی گفت: طرقبه شاندیز با ظرفیت های بزرگ و بی نظیر در جوار مشهد مقدس در سال 94 حدود 21 میلیون خودرو و در سال گذشته حدود 26 میلیون خودرو وارد این شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس بیش از 50 میلیون نفر وارد شهرستان طرقبه شاندیز شدند که نیاز است معابر تردد دیگری برای شهرستان وجود داشته باشد تا میزبانی از زائران و مجاورین علی بن موسی الرضا(ع) به خوبی صورت پذیرد.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: بار خدماتی این حجم از زائر و گردشگر در حوزه اصناف و سایر حوزه ها است و موضوع امنیت و تردد در مسیرها وظیفه سنگین مجموعه انتظامی و راهور است.

وی ضمن تأکید بر ارتقای شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان شهری سیال در جواار مشهد مقدس افزود: 100 هزار خودرو و 200 هزار نفر در روزهای تعطیل و مناسبتی وارد شهرستان شده اند که نیاز به کنترل ترافیک و امنیت دارد.

حسینی تصریح کرد: سطح دسترسی و ارتقای شهرستان به مشهد مقدس و همچنین حفظ کاربری ها با دقت و قدرت کنترل می شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اصالت آداب، رسوم و سنن و هویت طبیعی شهرستان طرقبه شاندیز افزود: تحقق امنیت امری فرابخشی و ظیفه همگانی است و نیاز به هماهنگی و تعامل در تمام اجزای شهرستان در این راستا الزامی است.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: شهرستان دارای مجموعه ای از مسائل مختلف اقتصادی فرهنگی و سیاسی است و همه ارکان شهرستان با مأموریت نیروی انتظامی در راستای یشبرد اهداف نظام همکاری و تعامل دارند.

وی افزود: پلیس راه مسیر مرتبط با طرقبه شاندیز در چنارا ن مستقر و فاصله زیادی با شهرستان دارد که در صورت تصادف در محور، مسیر طولانی موجب طولانی شدن بررسی موضوع می شود لذا ضروری است ایستگاه پلیس راه برای خدمات رسانی در شهرستان احداث شود.

حسینی خاطرنشان کرد: مرکز جمعیتی شهرک صنعتی توس با وحود 40 هزار کارگر نیاز به پاسگاه دارد و برای تحقق آن نیاز به نگاه ویژه ای به شهرستان طرقبه شاندیز داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است