Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه فرهنگ حسینی جهان را درنوریده است اظهار داشت: شور و حماسه حسینی جهان را در نوردیده و نشان می‌دهد مکتب و قیام عاشورای حسینی محو شدنی نیست و روز به‌روز ترویج و توسعه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه بوشهر با قدردانی از حضور پرشور مردم استان بوشهر در مراسم دهه نخست ماه محرم افزود: همه مردم استان بوشهر در دهه نخست ماه محرم با شور حسینی به میدان آمدند که نشان از تبلور عشق حسینی بود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه جلوه‌های زیبایی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در استان بوشهر خلق شد خاطر نشان کرد: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در این مراسم نشان از عشق، تفکر، اندیشه و شور حسینی و نگاه عمیق آنان به عاشورا از برجستگی‌های مراسم ماه محرم استان بوشهر بود.

هاشمی، شهید حججی را نماد شجاعت، غیرت، مردانگی و ایثار دانست و تاکید کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حججی نشان از ارزش‌گذاری به خون پاک شهدا و شهدای مدافع حرم است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید حججی اتحاد و انسجام مردم شهیدپرور را مستحکم‌تر کرد گفت: این شهید والامقام ضمن اینکه تحول مهمی در جامعه ایجاد کرد سبب تقویت اتحاد و انسجام مردم شهید پرور در جامعه اسلامی شد.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توجه به آموزه‌های عاشورای حسینی تصریح کرد: عاشورایی ماندن و عاشورایی فکر کردن و عاشورایی زندگی کردن از آموزه‌های نهضت حسینی است که باید مورد توجه مردم قرار بگیرد.

هاشمی با تاکید بر اجرایی شدن آموزه‌های حسینی در سطوح مختلف جامعه افزود: درس‌ها و آموزه‌های حسینی از جمله صبر، استقامت، از خودگذشتگی، عمل به مکتب اهل بیت (ع)، عفاف و حجاب باید در لایه‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران حج امسال خاطر نشان کرد: یک جبهه بین‌المللی و عظیم تبلیغاتی در مقابل انقلاب اسلامی ایجاد شده که راه مقابله با این جبهه خطرناک روشن‌گری درعرصه تبلیغات است.

وی به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران نشان از همگرایی نوین و جدید بین دو کشور است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه سفر رئیس جمهور ترکیه در شرائط خاص منطقه‌ای به ایران انجام شد تصریح کرد: در شرائطی که منطقه خاورمیانه ملتهب است رئیس جهور ترکیه به ایران سفر کرد که نشان از لزوم همکاری و همگرایی دو کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه امنیتی است.

هاشمی با محکوم کردم هم‌پرسی اقلیم کردستان عراق افزود: طرح صهیونیستی همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق را همه کشور‌ها حتی عربستان محکوم کرد که نشان می‌دهد که همگرایی کشور‌های منطقه باید تقویت شود.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، نقش این نیرو در جامعه بسیار مهم دانست و با اشاره به جایگاه امنیت در کشور بیان کرد: وجود امنیت همانند اکسیژن در جامعه است که در صورت نبود اکسیژن و امنیت، نابودی و مرگ جامعه حتمی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت داخلی خاطر نشان کرد: امنیت پایدار و مطلوب در استان بوشهر مدیون زحمات سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است.

هاشمی، امنیت مداوم و پایدار را مایه اقتدار کشور دانست و گفت: امنیت پایدار باید در همه زمینه‌های اجتماعی، اخلاقی، فضای مجازی و دیگر بخش‌ها فراهم شود چراکه زیرساخت توسعه و سرمایه‌گذاری و عمران و آبادانی در کشور فضای امن و برقراری امنیت پایدار است.

وی با اشاره به نقش مهم دامپزشکی در عرصه سلامت جامعه بیان کرد: دامپزشکی در بهداشت غذایی و مواد پروتئینی و نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی نقش مهمی دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۶ مهر به رشادت‌های شهدا در خلیج فارس پرداخت و افزود: حماسه شهیدان مبارزه مستقیم با استکبار جهانی در خلیج فارس، اقتدار و صلابت ایران اسلامی نشان داد که سردار نادر مهدوی و یارانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ حماسه‌ای جاوید در شکست هیمنه استکبار جهانی خلق کردند.

انتهای پیام /پ

طرح صهیونیستی همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق محکوم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: در هر کشور قشر بیدار و آگاه معمولا دانشجویان هستند و جنایات رژیم صهیونیستی آنقدر آشکارا و واضح است که صدای دانشجویان غیر مسلمان را در آورده است.

وی تصریح کرد: امریکا و اسرائیل در منطقه غرب آسیا که قبلا جای امنی بوده است، جنایات و جنگ های زیادی به راه انداخته اند تا بتوانند مسلمانان را تضعیف کنند.

مولوی ریگیان پور بیان کرد: یکی از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه تفرقه مسلمانان است تا بدینوسیله مسلمانان را کوچک و ضعیف کند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: ایران علاوه بر اینکه باعث بیداری مسلمانان دنیا شده، باعث رسوایی و تضعیف رژیم صهیونیستی در منطقه نیز شده است.

وی ابراز داشت: ایران همچون کوه استواری در مقابل شرارت‌های استکبار و یهود ایستاده است و تبدیل به یکی از قدرت‌های منطقه شده است.

مولوی ریگیان پور اظهار داشت: دانشجویان ایران برای حمایت از دانشجویان اروپایی و آمریکایی در چند روز گذشته راهپیمایی و تجمع برگزار کردند.

وی افزود: حضور پر رنگ دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی نشان از رسوایی، انزجار و بی ارزشی آمریکا و اسرائیل در بین جوامع غیر مسلمان دارد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا نشان از افول و نزدیک به نابودی این رژیم است که حاصل خون شهدای ایران و منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان؛ مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور