Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:28:38 GMT

مسئولان به هر قیمتی پای سفره برجام نشینند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۷۵۴۳

مسئولان به هر قیمتی پای سفره برجام نشینند

ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه مسئولان به هر قیمتی پای سفره برجام نشینند تأکید کردند: عبور از خط قرمزها در برجام به ایران ضربه وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در گرمسار اظهار داشت: برجام فراز و نشیب‌های زیادی برای کشور ایران داشت و برای مذاکرات این توافق‌نامه مقام معظم رهبری نکات زیادی را مطرح کردند که آن‌گونه که لازم و ضروری بود به آن توجه و عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری در مسئله برجام خاطرنشان کرد: آمریکا قابل‌اعتماد نیست و فرجام هرگونه مذاکرات و عهد و پیمان با دولت آمریکا چیزی جز بدعهدی، سیاه نماکاری و از پشت خنجر زدن نیست.

آرامی با بیان اینکه هرکسی به آمریکا اعتماد کند خطای بزرگی مرتکب شده و سیلی محکمی از این کشور می‌خورد اذعان کرد: برخی از مسئولان خیانت‌های بزرگ آمریکا به ملت ایران و جهان اسلام را فراموش کردند و پس از برجام در انتظار بهبود شرایط گذشته بودند.

وی یادآور شد: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی تا مادامی‌که انقلاب ملت ایران پابرجا است پایان ندارد و این کشور از هر فرصتی برای آسیب زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری خط قرمزهایی را برای مذاکره با آمریکا ترسیم کردند بیان کرد: عبور از این خط قرمزها در برجام به ایران ضربه وارد می‌کند و تاکنون شاهد برخی از آن‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز خط قرمزها رعایت می‌شد آمریکا نمی‌توانست در سازمان ملل زبان‌درازی کند و اهرم فشار در دستان ایران اسلامی بود.

آرامی با تأکید بر اینکه مسئولان این نظام و دولتمردان ایران اسلامی نباید به هر قیمتی پای سفره برجام با امریکا بنشینند و انتظاری مودت دوستی را از این کشور خبیث داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اذعان کرد: امنیت بزرگ‌ترین نعمت است که در ایران این اصل اساسی در درجه خوبی قرار دارد و این مسئله مهم در مقایسه با سایر کشورها کاملاً آشکار است.

امام‌جمعه آرادان: حج بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی دشمنان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آرادان اظهار داشت: حج یک تریبون بزرگ و یک رسانه فراگیر برای انتقال پیام مظلومیت جهان اسلام به دنیا است.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت خواندن دعای کمیل در سفر حج را نباید نادیده گرفت اذعان کرد: مراسم براعت از مشرکان و قرائت دعای کمیل ازجمله مهم‌ترین آئین‌هایی است که می‌توان اسلام را به جهانیان معرفی کرد و ممنوعیت برگزاری این مراسم‌ها در سفر حج یک توطئه محض است.

شریفی‌نیا با بیان اینکه همه‌پرسی کردستان در ترکیه یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان برای تجزیه جهان اسلام است افزود: رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور و سایر مقامات ایرانی مسائل مربوط به اقلیم کرد ها را بررسی کردند.

وی با اشاره به اینکه یک‌سوم جمعیت ترکیه را کرد ها تشکیل می‌دهند تصریح کرد: این‌یک توطئه خطرناک است و آمریکا و اسرائیلی‌ها بیشترین نقش را در اختلاف‌افکنی و تجزیه جهان اسلام دارند.

امام‌جمعه آرادان تصریح کرد: اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند با تجزیه عراق و تسلط بر کردستان این کشور می‌توانند به ایران نفوذ کنند اما این در حالی است که این اقدام احمقانه اسرائیلی‌ها را در محاصره ایران قرار می‌دهد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر: آمریکا در گودال‌های حفرشده خود دفن می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان اظهار داشت: هفته گذشته یکی از مرگ‌بارترین حوادث در آمریکا به وقوع پیوست که مصداق بارزی از ناامنی در این کشور است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا مدعی کدخدایی است در تأمین امنیت خود بازمانده است تصریح کرد: آزادی‌خواهی و مجوز حمل اسلحه در این کشور تاکنون 17 میلیون کودک آمریکایی را به کام مرگ کشانده است.

بارانی با بیان اینکه آمریکا در گودال‌های حفرشده خود دفن می‌شود یادآور شد: این کشور به‌زودی در منجلاب‌ها، گودال‌ها و توطئه‌هایی که علیه سایر کشورهای مسلمان به‌ویژه ‌ایران تعبیه کرده نابود می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید حججی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی باید ترویج روحیه شهادت‌طلبی و تبیین معیارها و ملاک‌های شهدا رابین نوجوانان و جوانان ایرانی در اولویت عمل خود قرار دهند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر افزود: مقابله با جنگ نرم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید حججی بود و امروز جوانان باید با ادامه مسیر این شهید به تحقق اهداف او جامه عمل بپوشانند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تبریک به کارکنان و عوامل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امنیت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح هستیم.

بارانی با بیان اینکه نیروی انتظامی با حراست و حفاظت از مردم و افزایش آرامش در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند تصریح کرد: نیروی انتظامی در جامعه اسلامی عدالت و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است و با چشمان بیدار از جامعه و خانه و کاشانه مردم حفاظت کرده و امنیت مردم را تأمین می‌کند.

امام‌جمعه موقت میامی: اسلام هراسی از مهم‌ترین رویکردهای دشمن در توطئه‌های خود علیه ایران است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین موسوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه میامی اظهار داشت: اسلام هراسی از مهم‌ترین رویکردهای دشمن در توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی است که در این مسئله جوانان و نوجوانان در محوریت قرار دارند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار و شبهات متعدد علیه ایران و دین اسلام در بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد: براندازی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران ازجمله رویکردهای مهم دشمنان در ایجاد این توطئه‌ها است.

موسوی با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مردم می‌تواند مهم‌ترین سلاح برای مقابله با این توطئه‌ها باشد یادآور شد: مردم ساکن در مناطق روستایی از اختلافات قومی و قبیله‌ای پرهیز کنند چراکه نفاق و اختلافات داخلی تأثیر ویژه‌ای در سرنگونی و فروپاشی یک جامعه دارد.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت و آرامش حاکم در جامعه را مدیون این سبز پوشان عزیز هستیم که می‌توانیم با اطمینان خاطر در جامعه به فعالیت‌های روزمره بپردازیم.

امام‌جمعه شاهرود: چیزی از برجام برای مذاکرات مجدد باقی نمانده است/ بدعهدی آمریکا در برجام کاملاً مشخص است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی امام‌جمعه شاهرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان شاهرود اظهار داشت: آمریکا در مسئله برجام بدعهدی کرده است و نباید مجدد این اشتباه را تکرار کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان دیدگاه خود را نسبت به مسئله برجام تغییر دهند افزود: مذاکره مجدد برجام امکان‌پذیر نیست چراکه باوجود تخریب و بدعهدی‌های آمریکا چیزی از برجام برای مذاکره مجدد باقی نمانده است.

امینی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه کشورهای مسلمان بیان کرد: برگزاری همه‌پرسی کردستان عراق ازجمله توطئه‌هایی است که با حمایت آمریکا و اسرائیل برای تجزیه کشورهای مسلمان در منطقه طراحی‌شده است.

وی شکست‌های سنگین و مداوم دشمنان را در خاورمیانه یکی از عوامل مطرح کردن این همه‌پرسی برشمرد و افزود: جامعه مسلمان در کشورهای ایران، عراق و ترکیه می‌تواند برای مقابله با این توطئه‌ها کارساز باشد.

امام‌جمعه موقت دامغان: جهان اسلام در مقطع کنونی نیازمند وحدت مذاهب اسلامی در برابر دشمن است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فؤادیان امام‌جمعه موقت دامغان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دامغان که با حضور باشکوه مردم دین‌دار این شهرستان در مصلا امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم‌الحرام و روزهای اسارت و رنج اهل‌بیت (ع)، اظهار داشت: اسارت اهل‌بیت (ع) پس از عاشورای حسینی نوعی هجرت و قیام برای انتقال پیام کربلای حسینی و به ثمر نشستن اهداف قیام کربلا بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز جنایت رژیم بعث عراق با حمایت آمریکا و دولت‌های اروپایی و بمباران سومار در 16 مهرماه 96 اشاره کرد و گفت: این واقعه اسفناک توسط کسانی رخ داد که امروز فریاد وا بشریت آن‌ها به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران گوش فلک را کر کرده است.

خطیب نماز جمعه دامغان در ادامه با اشاره به سالروز صدور دستور رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در 19 مهرماه 69، اظهار داشت: جهان اسلام در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام است و پیروان مذاهب اسلامی باید با هوشیاری در مقابل دسیسه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام اتحاد خود را حفظ کنند.

امام‌جمعه موقت دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی زحمت کشان این نیرو را حافظان امنیت و نظم در جامعه و مجاهدان فی سبیل الله خواند و از مردم خواست نیروی انتظامی را در عمل به وظایف قانونی‌اش بیش‌ازپیش یاری کنند.

خطیب جمعه سرخه: امنیت بزرگ‌ترین نعمت ایرانیان است/ حفظ اتحاد و همدلی برای مقابله با هجمه‌های دشمن

خطیب جمعه سرخه در نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت از برگ‌ترین نعمت‌های ایرانیان است که در سایر کشورها این درجه از امنیت هرگز وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه رشادت‌های نیروی انتظامی از چشم مردم هرگز پوشیده نیست تأکید کرد: نهاد نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های مورد اعتماد و محبوب مردم است که تاکنون اقدامات این نهاد برای جلب رضایت مردم از درجه خوبی در ارزیابی‌ها برخوردار است.

خطیب جمعه سرخه با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمن برای براندازی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی مردم و جهان اسلام می‌تواند قدرت دفاعی برای مقابله با این توطئه‌ها را افزایش دهد.

وی یادآور شد: تقویت روحیه شهادت‌طلبی و مبارزه با استکبار ازجمله مواردی است که در این بخش اثرگذار است و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند