Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: متأسفانه اکثر سرقت‌های که در هندیجان می‌شود سارقان آن‌ها هندیجانی نیستند و از جاهایی دیگر وارد این شهر شده و سرقت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، سرهنگ لطف‌الله مطیع‌الله فرمانده انتظامی هندیجان امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی است که همه ما باید قدردان آن باشیم، در 8 ماه گذشته توانستیم امنیت در هندیجان را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهرماه سال گذشته تاکنون 80 درصد از سرقت‌های این شهرستان کشف و 76 درصد اموال مسروقه به مال‌باختگان مسترد شد، در این سرقت‌ها 125 نفر بازداشت شدند که اکثر آن‌ها هندیجانی نیستند.

فرمانده انتظامی بندر هندیجان بیان کرد: یک سرقت برای این شهرستان زیاد است و با افرادی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کنیم.

وی گفت: متأسفانه اکثر سرقت‌های که در هندیجان می‌شود سارقان آن‌ها هندیجانی نیستند و از جاهایی دیگر وارد این شهر شده و سرقت می‌کنند. در سرقت احشام که اخیراً سارقان این اقدام بازداشت شدند 100 درصد آن‌ها متعلق به شهرهای دیگری بودند.

مطیع‌الله عنوان کرد: سال گذشته در هندیجان 93 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، 40 حشیش، مقداری هروئین و شیشه کشف‌ و در شش ماه گذشته 43 نفر توزیع‌کننده خرد بازداشت‌ شد و در زمینه قاچاق کالا نیز 110 نفر دستگیر و روانه محاکم قضایی شدند.

جاده هندیجان به ماهشهر به جاده مرگ معروف است

وی افزود: در راستای کاهش تصادفات و حوادث رانندگی در سطح شهر با همکاری مردم در یک سال اخیر نفر فوتی داشتیم که این آمار در سال‌های گذشته بیش از 10 نفر بوده است.

فرمانده انتظامی بندر هندیجان بیان کرد: در جاده خطرناک هندیجان به ماهشهر که به جاده مرگ معروف است تعداد زیادی از مردم در اثر حوادث رانندگی و مشکلات جاده‌ای فوت‌ شدند که این موضوع به تکمیل چهار خطه شدن آن وابسته است.

وی گفت: دغدغه‌های ما در خصوص مواد مخدر این است که مردم با ما همکاری تنگاتنگی داشته باشند زیرا ورود یک گرم مواد مخدر به شهرستان شود برای ما زجرآور است بنابراین مردم با ما همکاری جدی داشته باشند.

مطیع‌الله عنوان کرد: متأسفانه مواد مخدر از دریا و خشکی وارد هندیجان می‌شود و مردم عزیز باید برای نجات جوانان خود و مبارزه با این پدیده شوم با پلیس همکاری کنند.

وی افزود: مردم عزیز هندیجان هرکجا و در نزد هر کس مواد مخدر دیدند هر چه سریع‌تر به پلیس، مراکز اطلاعاتی و امنیتی اطلاع دهید و نگذارید جوانان شما به این عرصه نزدیک شوند.

افراد خردسال نباید از وسایل نقلیه استفاده کنند

فرمانده انتظامی بندر هندیجان بیان کرد: دغدغه‌های پلیس در خصوص رانندگی با وسایل نقلیه موتوری است که متأسفانه شاهد هستیم افراد خردسال با وسایل نقلیه‌ای بدون پلاک، چراغ جلو، گواهینامه رانندگی یا موتورسواری می‌کنند که همه این موارد تخلف بوده و موجبات حادثه را فراهم می‌کند.

وی گفت: در اکثر مواقع این موتورسواران در خلاف جهت رانندگی کرده و هم برای خود و دیگران خطرآفرین هستند از مردم خواهشمندیم به قوانین رانندگی احترام گذاشته و اجازه ندهند بچه‌های خردسال موتورسواری کنند.

مطیع‌الله عنوان کرد: توصیه ما به مردم در خصوص سرقت‌ها این است که اشیا قیمتی را در خودرو، منزل بدون حفاظ و رعایت مسائل ایمنی نگذارند حداقل اگر سارقی وارد منزل شد نتواند به‌راحتی وسایل قیمتی همانند طلا، جواهرات، پول نقد را سرقت کند.

وی افزود: متأسفانه در برخی مواقع مردم وسایل نقلیه خود را بدون لحاظ ایمنی در کوچه، خیابان رها می‌گذارند که این موارد برای سارقان مناسب است تا وسیله نقلیه را سرقت کنند. مردم عزیز باید مسائل ایمنی را یاد گرفته و رعایت کنند.

فرمانده انتظامی بندر هندیجان بیان کرد: متأسفانه فضای مجازی دیگر مجازی نیست فضای واقعی شده خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند که در چه مکان و جایگاهی قدم برمی‌دارند.

والدین در فضای مجازی مراقب فرزندان خود باشند

وی گفت: اکثر پروند های پلیس فتا به سبب بی‌توجهی و غفلت خانواده‌ها از فرزندانشان در فضاهای مجازی است بنابراین این تلفن‌های همراه سبب گسستگی میان فرزندان و والدین نشود.

مطیع‌الله عنوان کرد: از مسئولان شهرستان به ویژه شورای تأمین، امام‌جمعه، علما و مردم مؤمن در جهت همکاری با نیروی انتظامی تشکر و قدردانی داشته و این قول را به مردم عزیز هندیجان می‌دهم باکسانی که امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کنند بشدت برخورد کنیم.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود