Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - با اعلام نتایج چهارمین دوره مسابقه های وودبال قهرمانی کشور در تبریز، استان سمنان در بخش آقایان و استان فارس در بخش بانوان قهرمانی این دور از رقابت ها را کسب کردند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف کشور در آیین اختتامیه این مسابقه ها که امروز در تالار اندیشه ائل گولی تبریز برگزار شد اظهار کرد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها، برنامه ریزی شده تا برای تبریز 2018 در هر یک از رشته های ورزشی رویداد ورزشی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی یادآور شد: به منظور تسهیل امور آیین نامه آموزشی وودبال را برای اجرا از انجمن وودبال درخواست کردیم.
وی خاطر نشان کرد: عجین شدن مسابقه های وودبال با نام شهدای مدافع حرم باعث خوشحالی و افتخار است و نشانگر این مطلب می باشد که این امنیت و آسایش را مدیون این شهیدان بزرگوار هستیم.
وی اضافه کرد: اعلام آمادگی تبریز برای برگزاری مسابقه های وودبال در سطح جهانی را به فال نیک گرفته و برای این منظور باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.
نتایج این دور از مسابقه ها به ترتیب ذیل می باشد؛
در بخش انفرادی آقایان
نفر اول شهرام اصغری از استان گلستان
نفر دوم پوریا همتی از استان کرمانشاه
نفر سوم محمدرضا فغانی از استان سمنان
در بخش تیمی آقایان
تیم اول استان سمنان با 132 ضربه
تیم دوم استان گلستان با 134 ضربه
تیم سوم استان فارس با 136 ضربه

در بخش انفرادی بانوان
نفر اول سیما جمال لیوانی از استان گلستان
نفر دوم ساره جلالی از استان فارس
نفر سوم مینا عظیمی پارسا از استان همدان
در بخش تیمی بانوان
تیم اول استان فارس با 150 ضربه
تیم دوم استان گلستان با 153 ضربه
تیم سوم استان همدان با 154 ضربه

مقام Gate in on در بخش آقایان را جواد کشاورز از استان آذربایجان شرقی و در بخش بانوان زهرا نامدار زنگنه از استان کرمانشاه کسب کردند.
کاپ اخلاق مسابقه ها به عطا تقی پور ورزشکار کم سن و سال این رقابت ها از استان آذربایجان شرقی و بهناز قدس از استان سمنان اهدا شد.
در حاشیه این برنامه از همسر مدافع حرم که خود از ورزشکاران وودبال از استان گیلان می باشد با مدال طلا و اهدای لوح یادبود تقدیر شده و تیم فارس مدال های برنز خودشان را به فرزند سارا نوروزی همسر مدافع حرم اهدا کردند.
18 تیم از استان های تهران، قم، کرمانشاه، گلستان، سمنان، همدان، فارس، کرمان و گیلان و 4 تیم از آذربایجان شرقی از روز یکشنبه به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: رستگار
9853/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز