Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي پوشان ايران هفت سال پس از پيروزي برابر روسيه، باز هم بازي را به اين تيم واگذار نکردند و اين بار در خانه اين تيم با تساوي به کار خود پايان دادند.
به گزارش "ورزش سه"، ملي پوشان ايران و روسيه در دومين بازي تدارکاتي پياپي خود به ديدار يکديگر رفتند و در نهايت با گل هاي دو هم تيمي سابق يعني سردار آزمون و پولوز با تساوي به کار خود پايان دادند تا هر دو تيم در دو بازي تدارکاتي اخير خود به يک پيروزي و يک تساوي دست پيدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ديدار تدارکاتي، سه شنبه 18/17/96، ساعت 19:30، ورزشگاه کازان روسيه

تيم ملي روسيه
ندري لونف، ايليا کوتپوف، ويکتور واسين(46 ژيکيا)، فدور کودرياشوف، ماريو فرناندز(66 سامدوف)، ديميتري تاراسوف(64 کوزيائف)، الکساندر اروخين، کنستانتين رائوش، الکسي ميرانچوک(56 پولوز)، اسمولوف(83 زابولتني) و الکساندر کوکورينس
مربي: چرچسوف
تيم ملي ايران
عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني، مرتضي پورعلي گنجي، وريا غفوري(83 رامين رضاييان)، احسان حاج صفي، اميد ابراهيمي(3+90 احمد عبدالله زاده)، سعيد عزت اللهي(80 روزبه چشمي)، وحيد اميري، عليرضا جهانبخش(64 سامان قدوس)، مهدي طارمي(75 اکبر ايماني) و سردار آزمون(کاوه رضايي 63)
سرمربي: کارلوس کي‌روش

شرح گل ها
روسيه 0 ايران 1(دقيقه 58، سردار آزمون): حرکت زيباي طارمي و گذر او از مدافع مستقيم خود با پاس به موقع و فوق العاده او ادامه يافت و فرصت ايده آلي براي سردار آزمون به وجود آمد و او نيز در فاصله چند قدمي دروازه، اولين بازي را به ثمر رساند.
روسيه 1 ايران 1(دقيقه 74، پولوز): حرکت مشکوک به آفسايد بال راست روس ها با چند گام حرکت او ادامه يافت و در نهايت پاس در عرض او در موقعيتي ايده آل به پولوز رسيد و او نيز با يک ضربه بغل پا به راحتي دروازه ايران را باز کرد.
شرح بازي
دو تيم ملي ايران و روسيه به مانند پايان نيمه اول باز هم با تساوي به کار خود پايان دادند. البته اين بار با تساوي يک بر يک.
همانطور که قابل پيش بيني بود بازي با حملات روس ها آغاز شد و آنها در سعي در باز کردن دروازه ايران در دقايق ابتدايي بازي داشتند. اتفاقي که به دليل سيستم بازي ايران هيچگاه نيفتاد. سيستمي که به مانند اغلب بازي هاي بزرگ و حساس مبتني به دفاع منطقي و استفاده به موقع از ضدحملات است. البته تيم حريف در بيست دقيقه ابتدايي بازي تنها سعي در گلزني داشت و عملا موفق به ايجاد موقعيتي خطرناک روي دروازه ايران نشد تا ملي پوشان کشورمان پس از حدود بيست دقيقه اولين فرصت حساس بازي را ايجاد کنند.
پس از گذشت از ميانه هاي نيمه اول دو تيم کمي بي پرواتر سعي در باز کردن دروازه حريف داشتند و به همين به نسبت بازي بهتري را از دو تيم شاهد بوديم. ملي پوشان کشورمان با ضدحملات خود و عبور توپ از ميان مدافع حريف چند بار توانستند خود را به دروازه حريف نزديک کنند اما موفق به فروريختن آن نشدند در طرف ديگر نيز روسيه تلاش در کشاندن بازي به کناره ها و از ارسال از جناحين داشت تا بدين ترتيب دروازه ايران را باز کند که آن هم اتفاق نيفتاد تا دو تيم با تقسيم امتيازات به کار خود در نيمه اول پايان دهند.
اما برخلاف نيمه اول، نيمه دوم اين ديدار ملي پوشان ايران نيز به مانند تيم ميزبان به دنبال باز کردن دروازه حريف بودند. شاگردان کي روش در دقايق ابتدايي خصوصا تلاش کردند تا بتوانند از حريف خود پيش بيفتند اما اين اتفاق نيفتاد تا اينکه سيزده دقيقه پس از آغاز بازي در نيمه دوم هماهنگي دو مهاجم تيم ملي باعث شد دروازه روسيه باز شود و ملي پوشان مزد بازي خوب خود را در نيمه دوم بگيرند. پس از اين گل باز هم هماهنگي طارمي و آزمون چيزي نمانده بود تا براي ايران گل به همراه داشته باشد که اين اتفاق نيفتاد.
پس از گل تيم ملي و حملات شاگردان کي روش، تيم ميزبان بازهم حملات خود را شروع کرد تا حداقل بتواند بازي را به تساوي بکشانند و در نهايت نيز اين اتفاق افتاد و تيم ملي روسيه موفق به باز کردن دروازه ايران شد. پس از اين اتفاق طبيعي بود که تيم ميزبان فشار را روي دروازه ايران بيشتر کند تا بتواند با پيروزي به کار خود پايان دهد اما هوشياري مدافعان و دروازه بان ايران باعث شد تا باز هم ايران اسير روسيه نشود و هفت سال پس از پيروزي برابر اين تيم با تساوي به کار خود پايان دهد.

بهترين بازيکن
بازي خوب ملي پوشان ايران در ديدار برابر روسيه باعث توقف اين تيم شد و در اين ميان تعدادي از بازيکنان تيم ملي موفق به ارائه بازي تاثيرگذارتري شدند. سيدجلال حسيني يکي از اين بازيکنان است که در قلب خط دفاعي ايران درخشان ظاهر شد و توانست بسياري از حملات مهاجمان روسيه را خنثي کند.
مهدي طارمي نيز با عملکرد خوب خود توانست يک پاس گل فوق العاده مهيا کند و يکي دو بار نيز روي دروازه روس ها خطر آفرين باشد. عليرضا بيرانوند نيز بازي خوبي در برابر روسيه به انجام رساند او چند بار با سيوهاي به موقع خود مانع فروريختن بيشتر دروازه ايران شد.
اتفاق ويژه
تيم ملي روسيه براي دومين بار پياپي نتوانست از پس تيم ملي ايران بربيايد. آنها برخلاف هفت سال پيش که در کشوري ديگر برابر ايران قرار گرفتند و بازي را واگذار کردند اين بار در خانه و در يکي از ورزشگاه هاي جام جهاني از ايران پذيرايي کردند و در حالي که بازهم از شاگردان عقب بودند بازي را به تساوي کشاندند تا يکبار ديگر موفق به کسب برتري نشوند.
دقايق حساس
دقيقه 20 – اولين موقعيت خطرناک اين ديدار را بازيکنان ايران آفريدند و ضربه ايستگاهي که توسط جهانبخش زده شد با برخورد به ديوار دفاعي روس ها راهي کرنر شد.
دقيقه 26 – ارسال حاج صفي از پشت محوطه جريمه روس ها با ضربه سر آزمون دروازه حريف را به خطر انداخت اما سيو به موقع دروازه بان روسيه اين فرصت را از ايران گرفت.
دقيقه 28 – ارسال روس ها از پشت محوطه جريمه دروازه ايران را به خطر انداخت و خروج بيرانوند باعث شد تا توپ به مهاجم حريف برخورد کند و با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون برود.
دقيقه 32 – يک ارسال ديگر از روي ضربه ايستگاهي توسط روس ها توپ را روي دروازه آورد اما اين بار بيرانوند خروج بهتري نسبت به قبل داشت و توپ را از محدوده خطر دور کرد.
دقيقه 41 – حرکت روس ها از پشت محوطه جريمه ايران و ارسال آنها روي خط محوطه شش با سيو زيباي بيرانوند خنثي شد.
دقيقه 42 – ضدحمله سريع تيم ملي دروازه روس ها را تا مرز فروپاشي پيش برد اما اين اتفاق نيفتاد و شوت محکم عليرضا جهانبخش را دروازه بان حريف مهار کرد.
دقيقه 47 – اولين حمله نيمه دوم توسط حريف ايران شکل گرفت و در حالي که روس ها مي توانستند با به هم ريختن دفاع ايران به اولين گل بازي برسند اين موقعيت را از دست دادند.
دقيقه 50 – فرار وريا غفوري و گذر او از مدافع پيش رو با پاس کات بک او موقعيت ايده آلي براي ايران فراهم کرد اما ضربه محکم سردار آزمون از بالاي دروازه حريف به بيرون رفت.
دقيقه 52 – حرکت مهاجم روسيه با ضربه او ادامه يافت اما بيرانوند موفق شد اين توپ را مهار کند.
دقيقه 53 – يک حمله ديگر از سوي تيم ميزبان تا مرز فروپاشي دروازه ايران پيش رفت اما شوت بازيکن حريف از داخل محوطه جريمه توسط گلر تيم ملي مهار شد.
دقيقه 59 – دقيقه اي پس از گلزني ايران باز هم سردار آزمون مي توانست گلزني کند اما او با حرکت مشکوک به پنالتي دروازه بان حريف اين توپ را از دست داد.
دقيقه 61 – ضربه محکم روس ها با سيوي ديدني توسط بيرانوند دفع و راهي کرنر شد.
دقيقه 61 – کرنر ارسالي روس ها روي دروازه ايران خطرساز شد اما باز هم گلر تيم ملي در جمع کردن توپ روي سر مهاجمان حريف موفق ظاهر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد