Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: دولتمردان آمریکایی در نزد ‌ملت‌های مسلمان ‌منفورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قمبه نقل از مرکز خبر حوزه،آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در مدرسه معصومیه قم گفت: امروز حوزه قم و بزرگان و طلاب و فضلای انقلابی ما میزبان شهدای سرافزز هستند، من به نام قم پایگاه انقلاب اسلامی به نام حوزه رشید و بیدار قم و به نام مراجع و اساتید حوزه و شورای عالی با این جنازه‌های باقی‌مانده از دفاع مقدس پیمان می‌بندم که همه ما با حضور با شکوه در تشیع این شهدا آمده‌ایم تا با انقلاب اسلامی و رهبر و شهدا پیمان ببندیم و حضور امروز شما و طلاب و فضلا برای تجدید عهد با شهدای سرافزار است

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: کسانی فکر می‌کردند که انقلاب پیر و فرسوده می‌شود، ولی امروز می‌بینم که جبهه مقاومت و امواج خروشان انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای این کشور و شهدای مدافع حرم همه نشانه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی به فضل خدا باقی خواهد ماند و حوزه قم مولد فکر انقلاب بوده و خواهد بود و این شور امروز ما و حضور چهره‌های پیشتاز در انقلاب مانند آیت‌الله یزدی همه نشان‌دهنده این مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: تشییع شهدای گرانقدر، شهدایی که در آسمان‌ها و ملکوت اعلی نام‌آورتر از زمین هستند و تدفین آن‌ها در مدرسه علمیه، معصومیه نشان از ماندگاری انقلاب و نشانی از امتزاج حوزه و روحانیت و انقلاب اسلامی است، حوزه و روحانیت خادم ملت است و همچون همیشه در کنار مستمندان و محرومان عالم خواهد ماند، حوزه مانند گذشته آماده ایثار و فداکاری است.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: همه ما امروز با امام زمان(عج)، امام راحل، شهدای گران‌قدرمان و شهدایی که در محضرشان هستیم و همچنین با رهبر عزیزمان پیمان می‌بندیم که تا همیشه حوزه و روحانیت در خدمت اسلام خواهد بود و حوزه در کنار مردم و محرومان استقامت خواهد کرد و این تشییع با شکوه نشان داد که خون شهادت در حوزه در جریان خواهد بود، تصاویر شهدای حوزه و دانشگاه نشان‌دهنده این است که در کشور ما علم و دانش با اهداف بلند گره‌خورده است.

آیت‌الله اعرافی گفت: حضور پرشور مردم خون گرم و ایثارگر قم، بزرگان حوزه و عموم طلاب در این مراسم نشان‌دهنده روح بیدار و آمادگی برای ایثار در راه خداست و به فضل الهی این فرهنگ در حوزه خواهد بود و روزبه‌روز این روح عمیق‌تر خواهد شد.

وی افزود: این اجتماع و مراسم باشکوه تدفین شهدا پیام‌هایی دارد، نخستین پیام آن به جبهه مقاومت و هم‌پیمانان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم است که ایران بیدار است، قم آماده است و انقلاب اسلامی در ایران فرسوده و پیر نشده است و با الهام از فرمان‌ها رهبری معظم و همراهی بزرگان حوزه به راه خودش ادامه می‌دهد و حزب‌الله لبنان و جریان‌های مقاومت اسلامی در همه جای عالم در مقابل دشمنان بایستند که حوزه در کنار شماست.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: پیام دوم این مراسم تشییع شهدا به مسئولین نظام جمهوری اسلامی است که در مقابل دشمن استوار بایستند و قاطع باشند، محکم در برابر دشمن بایستید، چراکه حوزه ما در مسیر استمرار انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله اعرافی به پیام دیگر این مراسم اشاره کرد و گفت: پیام بعدی به دشمنان انقلاب اسلامی است، این روزها رئیس‌جمهور آمریکا باید این را بداند که امام ما سال‌ها قبل فریاد برآوردند که رئیس‌جمهور آمریکا پیش ملت منفور است و امروز هم دولتمردان آمریکایی در نزد ملت ما و ملت‌های مسلمان در همه جای عالم منفور هستند و همه نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب به برکت پیکرهای مطهر این شهدا نقش بر آب خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: در پایان وظیفه می‌دانم از مراجع بزرگوار تقلید، طلاب پرشور و فضلا و اساتید انقلابی، مسئولان استانی، سپاه و بسیج سرافراز و همه نهادهای انقلابی صمیمانه تشکر کنم، حضور آیت‌الله‌ نوری همدانی، آیت‌الله یزدی، تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) و اساتید بزرگوار نشان‌دهنده همراهی حوزه با این جریان مبارک دارد.

انتهایی پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟