Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : سخنان اخیر ترامپ در خصوص برجام ، بازار گرمی و تحریک کشورهای ضعیف برای خرید تجهیزات نظامی ساخت آمریکاست.

قاسم احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ترامپ یک تاجر است نه یک فرد سیاسی که حتی قادر به صحبت به زبان دیپلماتیک نیز نیست و تا امروز تنها با شگردهای اقتصادی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری امریکا به دنبال کشتار و نا امنی جوامع برای رسیدن به مقصود خود است و در این مدت کوتاه با تحریک عربستان تجهیزات نظامی خاک خورده خود را به این کشور فروخت.
احمدی ادامه داد: رئیس جمهوری امریکا حتی به کشورهای دیگر خلیج فارس همچون قطر پیشنهاد خرید تسهیلات نظامی از کشورش داد.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع شبه جزیره کره افزود: ترامپ با تحریک کره شمالی موجب فروش تجهیزات نظامی به کره جنوبی و ژاپن شد.
احمدی تغییر نام خلیج فارس از سوی رئیس جمهوری امریکا اشاره کرد و افزود: سالهاست که در بین مردم امریکا و حتی در مزار نظامیان امریکایی در کشورشان نام خلیج همیشگی فارس بیان و حک می شود.
وی سپاه پاسداران را نقطه قوت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش و سپاه در کنار هم بازوان قدرتمند ایران هستند و سپاه در مبارزه با تروریسم در صف نخست قرار دارد.
او افزود: امروز تمامی مردم ایران سپاهی هستند و در کنار هم برای آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به حضور داعش در منطقه تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های استکبار قرار بود داعش 20 سال منطقه را ناامن کند که سپاه با قاطعیت جلوی داعش را گرفت و در حال ازبین بردن آنها است.
وی ادامه داد: این قابلیت و توانایی سپاه در مواجه با تروریسم که بیانگر اقتدار این نیرو است به ذائقه دشمن و استکبار خوش نیامد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا جمعه شب و باوجود این که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون هشت بار پایبندی ایران را به برجام اعلام کرده، با اعلام راهبرد جدید واشنگتن در قبال تهران، پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید نکرد و به رغم تلاش های جامعه جهانی بویژه اروپا از تایید آن امتناع کرد .
این رویکرد جدید ترامپ با اعتراض شدید بسیاری از کشورها، نهادها و مقامات بین المللی و محافل سیاسی مواجه شده است.
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله در واکنشی قاطعانه به ترامپ اعلام کرد: برجام یک توافق دوجانبه نیست و به هیچ کشوری تعلق ندارد و رئیس جمهور هیچ کشوری نمی‌تواند به آن پایان بدهد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی با بیان اینکه هر سال با نزدیک شدن به فرایند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع به‌سرعت پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور پیش از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در وبگاه دیوار کردم و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌کردم. موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغواکننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر