Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:20:35 GMT

نرخ بیکاری در ملارد تا سال ۱۴۰۰ به ۸.۶ درصد می رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۵۹۱

نرخ بیکاری در ملارد تا سال ۱۴۰۰ به ۸.۶ درصد می رسد

ملارد- فرماندار ملارد در اولین کارگروه بررسی برش های شهرستانی قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی گفت: طبق برنامه ششم توسعه نرخ بیکاری در ملاردتا سال۱۴۰۰به۸.۶ درصدمیرسد.

به گزارش خبرنگارمهر، بهمن خطیبی در اولین کارگروه بررسی برش های شهرستانی قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در فرماندارشهرستان ملارد برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶  تمام برنامه ها و قوانین و آئین نامه هایی که در رابطه با توسعه داریم و توسط دولت پیگیری می شود بواسطه قانون برنامه ششم توسعه است که به نوعی در راستای برنامه چشم انداز ۸ ساله می باشد و وظیفه ما این است که دستگاه های اجرایی خود را با این قانون هماهنگ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی افزود: همه دستگاه های استان و شهرستان باید در جهت رشد اقتصادی ۸ درصد همه تلاش خود را به کار گیرند و از ابتدای سال تا پایان سال بحث توسعه و رسیدن به رشد ۸ درصد را برای امسال ترسیم کنند، مخصوصا دستگاه هایی که در حوزه اقتصادی هستند باید برنامه را طوری تنظیم کنند که به خوبی برنامه ها قابل مشاهده باشد.

وی با بیان اینکه در بحث قانون برنامه ششم ۸۰ مورد به صورت سیاست های کلی، طرح موضوع شده است و اصلی ترین برنامه های دولت را مسائل فرهنگی اجتماعی و اقتصادی  در بر می گیرد گفت: یکی از مهم ترین شاخص های اقتصادی در برنامه ششم حوزه اقتصادی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه نرخ بیکاری شهرستان ملارد در سال ۹۵به میزان  ۱۲.۶ درصد بوده است گفت: این نرخ در سال ۹۶ باید به رقم ۱۲ درصد برسد و در سال ۱۴۰۰ نیز باید  ۸.۶ درصد باشد و متوسط برنامه نیز ۱۰.۲ درصد است و ما برای رسیدن به این عدد به یک سری متغیرهای اقتصادی نیاز داریم.

خطیبی بیان داشت: در کشاورزی سالانه متوسط رشد اشتغال ۳.۹ درصد می باشد و در بحث سرمایه گذاری باید ۲۰.۳ در صد باشد و در بحث معدن ۴.۶ درصد و سرمایه گذاری ۲۶.۱ درصد، بخش صنعت ۳.۴ و سرمایه گذاری آن ۲۶.۱ است که لازم است در سطح شهرستان نسبت به اشتغال و کاهش بیکاری در این زمینه ها اقدامات لازم انجام شود و هم اکنون که ۷ ماه از سال ۹۶ را پشت سر گذاشتهایم، دستگاه های مربوطه لازم است که گزارشات خود را در باره کاهش نرخ بیکاری ارائه کنند.

وی در پایان گفت: اگر دستگاهی نتواند برش شهرستانی خود را مشخص کند و پس از مشخص کردن نتواند در راستای آن قدم بردارد، نمی تواند در این دولت موثر باشند و در کلیه حوزه ها اقدامات باید عملی باشد و لذا در اواخر اذر تا اوایل دی ماه گزارشات دستگاه ها دریافت خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • دشت شقایق ملارد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست