Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مستفید فرماندار هشترود در جلسه‌ی شورای شهر هشترود، گفت: بهسازی جاده‌های بین مزارع، جاده سلامت و جاده بوستان شهدای گمنام می‌تواند از بار ترافیکی شهر بکاهد و برای بهسازی اماکن یاد شده می‌توان از بودجه آبخیزداری استفاده کرد.

رییس اداره جهاد کشاورزی هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر جاده سلامت از احاطه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خارج شود، جهاد کشاورزی می‌تواند با همکاری شهرداری وضعیت این جاده را بهبود دهد و از بار ترافیکی شهر بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل کریمی اصل افزود: جهاد کشاورزی هشترود می‌تواند با دید هم افزایی کمک حال خیلی از ادارات هشترود باشد و در بهسازی شهر سهم داشته باشد.

رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه یاد آور شد: مسیر گشایی در هشترود و حل ترافیک شهر یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری است؛ ازاین رو شورای شهر با کمک جهاد کشاورزی بهبود وضعیت جاده های بین مزارع را در دستور کار قرار داده است.

محمد رضا شقاقی‌پور اظهار کرد: تفیک، توسعه و ساماندهی جاده‌های بین مزارع برای کم کردن بار ترافیکی شهر نیاز است و در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکلات، توسعه‌ی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری است.

نایب رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: ایجاد کمربندی سبز در هشترود یکی از ضروریات است.

محمدرضا قهرمانپور گفت: اعضای شورای شهر در جهت عمران و آبادانی هشترود با ادارات و مردم همکاری دارند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر هشترود نیز از مصوب شدن خرید تجهیزات برای تکمیل پروژه مکانیزه کردن محل دفن زباله خبر داد و افزود:این کمسیون با همکاری معاونت عمران شهرداری برای ساماندهی محل زباله خانه تاکنون۶۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

یوسف ایل غمی ادامه داد: مجوز خرید سنگ اسپراخون برای بهسازی پیاده روها و معابر سطح شهر و مجوز انعقاد قرارداد برای ادامه پروژه آسفالت‌ریزی برای ترمیم خیابان‌های شهر به شهرداری صادر شد.

عضو شورای هشترود نیز در این جلسه از مصوب شدن همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی در جهت بهسازی جاده‌های بین مزارع خبر داد و خاطرنشان کرد. براساس مصوبات کمیته برنامه‌ریزی باید جاده سلامت به شهرداری و جهاد کشاورزی تحویل داده شود تا مسیر گشایی در این منطقه شروع شود.

زهرا عباس‌نژاد گفت: یکی دیگر از مصوبه‌های شورا در جلسه دوازدهم، تخصیص اعتبار برای احداث آب نمان در مسیرهای بین مزارع در خصوص مسیر گشایی ما بین کمربندی و بوستان شهدای گمنام می باشد.

وی از از باز گشایی مسیر دانشگاه پیام نور تا انتهای اراضی گنجینه کتاب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این مسیر که از جاده های بین مزارع می باشد بعد از تعریض طرفین جاده،شن ریزی و تسطیح می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

 ضرورت ایجاد کمربندی سبز در هشترود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟

نود و یکمین جلسه صحن علنی شورای شهر ساری با سوالاتی از سوی یکی از اعضای شورای شهر از شهردار گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، نود و یکمین جلسه صحن علنی شورای شهر ساری شامگاه یکشنبه _شانزدهم اردیبهشت_ در حالی برگزار شد که سیدحسین یوسفی از اعضای شورای شهر ساری به ارائه ۱۰ سوال در موضوعاتی چون دلایل ابتر ماندن پروژه‌های نیمه تمام مثل پل تا پل، صفرآباد، ابن شهر آشوب و پیاده‌راه قارن، علت عدم راه‌اندازی کارخانه آسفالت به رغم نیاز مبرم معابر شهر به آسفالت و چالش‌هایی که به‌دنبال دارد، وضعیت قرارداد پروژه پارک جنگلی شهید نوبخت، عدم تکمیل طرح هدایت آب‌های سطحی، قانونمند کردن فرایند اخذ عوارض ارزش افزوده، فعالیت‌های فرهنگی و اعتماد به سازمان فرهنگی شهرداری و واگذاری فعالیت‌ها به این سازمان، دلایل عدم رشد سرمایه‌گذاری در شهرداری به رغم وجود سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری و کمیسیون سرمایه‌گذاری در شورای شهر، دلیل استفاده از یک نفر در دو شغل مهم (معاونت شهرسازی و سرپرستی شهرداری منطقه دو) و دیده نشدن نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص بدنه شهرداری در واگذاری مسئولیت‌ها، مدیریت نحوه پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیاردی بانک شهر با توجه به فرارسیدن سررسید و کمرنگ بودن حضور میدانی شهردار خصوصاً در مناطق کم برخوردار از حسین قبادی پرداخت.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در ابتدای این جلسه تصمیم‌گیری و نظارت را جزو وظایف ذاتی شورا عنوان و اظهار کرد: هدف از نظارت هدایت امور به سمت بهبودی است و قانون‌گذار برای امر مهم نظارت، برخی ابزارهای قانونی را در اختیار اعضای شوراها قرار داده تا با استفاده از آن به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای نظارتی، تذکر و سوال است، افزود: اعضای شورا طبق ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها چنانچه در عملکرد شهرداری به مسئله‌ای ایراد داشته باشند، می‌توانند تذکر بدهند و اگر مفاد مربوط به تذکر رعایت نشد، موضوع را به‌صورت سوال مطرح خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: تذکر و سوال در مناسباتِ اعضای شورا و شهردار، امری کاملاً طبیعی و متداول بوده و به منظور شفافیت امور، رفع کاستی‌ها و افزایش تعامل صورت می‌گیرد و نباید آن‌را به اختلاف و مُچ‌گیری تعبیر کرد.

شعبانی ضمن تشکر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری برای رفع مشکلات و ارتقای خدمات مطرح کرد: با همه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد بالاخره ضعف‌هایی هم وجود دارد و بروز کاستی‌ها در تشکیلاتی مثل شهرداری با مأموریت‌های متنوع و متعدد و بار سنگینی که بر دوش دارد، اجتناب ناپذیر است و شورا و شهرداری هر یک در حیطه تکالیف قانونی خود باید برای رفع آن همت کنند.

وی عنوان کرد: در همین راستا سید حسین یوسفی عضو شورا سوالاتی دارد که مطرح و شهردار نیز پاسخ می‌دهند و از آن‌جا که بهبود عملکرد مجموعه مدیریت شهری و جلب رضایت مردم، هدف و دغدغه مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری است، یقین دارم هم عضو شورا و هم شهردار با رویکرد مثبت به این موضوع نگاه کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه با رویکرد منصفانه و با واقع‌گرایی به انعکاس مطلب بپردازند و به تحقق اهدافِ سازنده‌ی این سوال و جواب کمک کنند.

کد خبر 750930

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم