Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در آیین معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در بیرجند افزود: مفتی اعظم مصر در خطبه نمازجمعه با ذکر حدیثی از امام علی (ع) نقل کرد که در آخر زمان کسانی خواهند آمد که از اسلام بی خبر، اما به اسم آن جنایت می کنند.
وی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران، مجاهدین خلق به اسم اسلام و انقلاب ظهور کردند و وقتی دم از کفر زدند علمای صاحبنظر، آنها را تکفیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تصمیم سازی و تصمیم گیری دشمن در جهان اسلام فاجعه ایجاد می کند و طرح و برنامه دشمن به وسیله مسلمانان بی بصیرت پیاده می شود.
وی تصریح کرد: اگر بصیرت و علم باشد هرگز نقشه دشمن تاثیر ندارد اما مشکل آنجا است که کار را به دست جاهلان گذاشتند و آنها به اسم داعش و ... ادعای خلافت می کنند.
در این آیین حجت الاسلام محسن مشرفی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجت الاسلام مجید جابری تجلیل شد.
*7559*3028*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند