Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهنام پیشرو کیش با انتشار اطلاعیه‌ای خواهان ورود وزیر ورزش به ماجرای واگذاری باشگاه نفت و به رسمیت شناختن آن از سوی اداره کل وزارت ورزش و جوانان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شرکت بهنام پیشرو کیش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر تخلف آشکار هیات واگذاری وزارت نفت و به رسمیت شناختن آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و ارکان فوتبال ایران، با توجه به برگزاری نشستی در وزارت ورزش خواهان بررسی تضییع حق و حقوق بخش خصوصی از سوی وزیر ورزش و جوانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است:

این روزها در حالی جلساتی درباره مالکیت نفت برگزار شده و مباحثی مطرح است که هیچ توجهی به حق پایمال شده شرکت بهنام پیشرو کیش نمی‌شود. یک روز نفت با امضای دارندگان مجاز حق امضا و ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌ها (آقایان قنبرزاده و عماد حسینی) به بهنام پیشرو کیش واگذار می‌شود و پس از بیش از یازده میلیارد هزینه کرد این شرکت در اقدامی ناباورانه و غیرقانونی باشگاه نفت را با امضای فردی دیگر (آقای تاجیک) که از منظر قانون و ثبت شرکت‌ها حق امضا نداشته به شرکتی دیگر واگذار می‌کنند!

این اتفاق یک هفته پس از نامه آقای گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه طبق توافقات با نمایندگان نفت و مدیریت شرکت بهنام پیشرو کیش این شرکت به تعهدات خود عمل کرده و واگذاری به آنها بلامانع است رخ می‌دهد و بعد هم باید مصاحبه‌های اقای گل‌محمدی را خواند که منکر نامه و امضای خود می‌شود و حتی به غلط و کاملا کذب مدعی می‌شود که بهنام پیشرو کیش 120 میلیون بابت اسپانسری از نفت طلاییه دریافت کرده است!

اینجا و در این آشفته بازار به چیزی که اهمیت داده نمی‌شود حق پایمال شده شرکت بهنام پیشرو کیش است. به واقع باید چرا دید دارندگان حق امضای قانونی از امضای توافق‌نامه واگذاری به شرکتی دیگر امتناع ورزیده‌اند و چرا مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نامه آقای تاجیک که فاقد وجاهت قانونی بوده را به رسمیت شناخته و با نادیده گرفته امضا و نامه خود مبنی بر پایبندی این شرکت به تعهدات خود، ادعاهایی کاملا متفاوت را مطرح می‌کند. آن هم درست پس از اینکه شرکت بهنام پیشرو کیش برای برآورده شدن خواسته‌هایی که در جلسه با ایشان و نمایندگان نفت برگزار شد ده درصد از قراردادها را پرداخت کرده و با ارایه چک ده میلیاردی به اداره دارایی و توافق برای پرداخت اقساطی بدهی مالیاتی، هزینه‌های جدیدی را متقبل می‌شود.

حال به باور ما هیات واگذاری نفت مرتکب تخلفی آشکار و بزرگ شده و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم ضمن نادیده گرفتن نامه و امضای خود در قبال شرکت بهنام پیشرو کیش، نامه فردی که از حق امضا برخوردار نبوده را به رسمیت می‌شناسد و سازمان لیگ و هیات فوتبال هم با استناد به نامه ایشان و پروانه فعالیتی که برای خریدار جدید صادر شده شرکتی دیگر را به رسمیت می‌شناسند. در این فوتبال و ورزش به باور ما بخش خصوصی به راحتی قربانی می‌شود و هیچ فریاد رسی هم نیست جز محکمه عدل و عدالت.

شرکت بهنام پیشرو کیش بار دیگر حق پایمال شده خود را یادآور شده و حال که در وزارت ورزش جلساتی درباره مالکیت باشگاه نفت برگزار می‌شود از وزیر محترم ورزش و جوانان درخواست می‌کند به شکلی ویژه این اتفاقات را بررسی و رصد کنند و اگر بخش خصوصی در این ورزش جایگاهی دارد شنونده درد دل‌های ما و اتفاقات عجیب رخ داده باشند. وزیر محترم ورزش و جوانان آگاه باشد که امروز بخش خصوصی از یک سو قربانی تخلف وزارت نفت شده و از سویی دیگر به این تخلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان وجاهت و رسمیت داده شده است.

شرکت بهنام پیشرو کیش ضمن رد ادعاهای بیژن تاجیک که دیروز مدعی شده این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده تاکید می‌کند این هیات واگذاری بوده که به تعهدات خود عمل نکرده و مرتکب تخلف نیز شده است. امیدواریم در دستگاه قضایی با تسریع در روند بررسی پرونده، به حق و حقوق خود برسیم و ثابت کنیم این فریاد حق طلبی‌مان در پرونده شکایت باشگاه نفت پس از فسخ یکطرفه قراراد اسپانسری در باشگاه پرسپولیس به رغم پرداخت چهارده میلیارد تومان در پنج ماه که در تاریخ قوتبال ایران سابقه نداشته، ریشه در جفایی ناباورانه داشته است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود