Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بانه گفت: آب سد مخزنی عباس آباد وارد چرخه مصرف شهروندان بانه ای شد.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همچنین تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان و شهرستان بانه، سرانجام آب سد مخزنی عباس آباد وارد چرخه مصرف شهروندان بانه ای شد و هم اکنون میزان 60 لیتر در ثانیه آب این سد از طریق ایستگاه پمپاژ آب شهر بویین، وارد شبکه آب آشامیدنی شهر بانه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این میزان آب اضافه شده به شبکه اصلی توزیع آب شهر بانه، تا حد زیادی کمبود آب ناشی از کاهش سد بانه را جبران می‌کند، افزود: تلاش می شود با نصب فیلترهای جدید و تلاش شبانه روزی کارکنان مربوطه، این میزان آب اضافه شده به شبکه آب شهر بانه به 200 لیتر در ثانیه برسد.

فرماندار بانه، ظرفیت سد عباس آباد را 16 میلیون مترمکعب دانست و گفت: در ساخت این سد پیش بینی‌های لازم جهت تامین آب 30 سال آینده مردم در نظر گرفته شده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر