Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید مجتبی احمدی صبح دوشنبه در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در ساختمان صلح مشهد برگزار شد اظهارکرد: تعداد قابل ملاحظه موقوفات در جمعیت هلال احمر نشان مردمی بودن این نهاد و اعتماد مردم بوده که به دلیل خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه ماندگار این نهاد است.

وی با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان میانمار تاکید کرد: مساعدت رهبری به مظلومان میانمار علاوه بر جنبه معنوی و مهرورزی ایشان، نشان دهنده اعتماد به خدمات هلال احمر کشور و مدال افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیت کانون طلاب در حوزه جوانان هلال احمر اظهار کرد: حضور جوانان در فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه و بشر دوستانه نقش شایانی در فعالیت های اجتماعی و حوادث دارد که طلبه های ساعی نقش محوری را ایفا می کنند.

احمدی ادامه داد: در بحران های شدید و حوادث بزرگ اگر به خانواده ها از نظر روحی و روانی رسیدگی لازم صورت نگیرد تبعات حادثه، تاثیر بسیار منفی ماندگاری تا مدتها بر روی افراد  حادثه دیده و نیز جامعه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان هلال احمر و سازمان تبلیغات اسلامی متضمن موفقیت در برنامه های فرهنگی و اهداف انسان دوستانه هلال احمر باشد.

امداد معنوی مستلزم تقویت کانون طلاب است

در ادامه جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امداد معنوی در حوادث و بحران ها مستلزم تقویت کانون طلاب جوانان و نیز حضور پر رنگ تر روحانیون در عرصه های مختلف داوطلبی و امدادی است.

حجت الاسلام اسدالله اسدی افزود: بهرمندی از ظرفیت های تبلیغی مشترک و آموزش های مختلف دینی و خانواده از جمله دیگر برنامه های مدنظر است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در ادامه با بیان اینکه تمامی فعالیت های هلال احمر به خصوص در حوزه داوطلبان منطبق با اهداف انسان دوستانه اسلامی است گفت: دستگیری از مستمندان و کمک به رفع و کاهش آسیب های اجتماعی و تسکین آلام بشری همگی ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد.

علیرضا فضلیانی افزود: گستردگی جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف باعث شده تا به عنوان مجموعه ای کم نظیر در حوزه های مختلف درمانی، امداد، محیط زیست اثر گذار باشد و با ساماندهی ظرفیت های مردمی در قالب های حمایت، هدایت و مشارکت فعال باشد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به آغاز مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی برای مسلمانان مظلوم میانمار اشاره کرد و گفت: خواستار مساعدت موثر مبلغان در این راستا و نیز قبول نقش محوری در فعالیت خانه های داوطلبی هلال احمر هستیم.

true برچسب ها : سازمان تبلیغات اسلامی سید مجتبی احمدی میانمار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا