Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد اظهار داشت: از 292 پروژه باقیمانده 102 طرح را تا پایان سال 1396 تمام می کنیم و تا پایان سال مالی، سالن های دو ومیدانی بروجرد را افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 1395 ، 509 میلیارد بودجه داشتیم و بیشتر هم به صورت اوراق در اختیار ما قرار گرفت. از نظر زیرساختی امکانات خوبی داریم و در حال رفع مشکلات نرم افزاری هستیم. ادارات کل استان ها با بودجه نگهداری مشکل دارد و برخی پروژه ها را پس از افتتاح، خراب می کنند.

مدبر در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: سپاهان در نقش جهان بازی می کند و فقط یک بخش این ورزشگاه باقی مانده است که تا چندماه دیگر حل می شود. بیرون ورزشگاه نقش جهان به شرکت ما ربطی ندارد و در آن دخالتی نمی کنیم. پروژه های نیمه تمام را به شرکت های خصوص واگذار می کنیم.

وی ادامه داد: وزارت ورزش تاکید دارد تا رو به خصوصی سازی برویم و درصدد هستیم تا ورزشگاه آزادی را خصوصی کنیم، بلاتکلیفی در خصوصی سازی به نفع ورزش کشور نیست و سبب مخرب شدن اماکن وررشی می شود. 66 درصد مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون ها است. فدراسیون ها به شرکت ما باید اجاره های اماکن ورزشی شان را بدهند که متاسفانه این کار را انجام نمی دهند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: استقلال و پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران برای یک سال و نیم بازی در ورزشگاه آزادی اجاره نداده اند. سالن افراسیابی یکی از سالن های خوب ایران هست اما اکنون به سالنی متروکه تبدیل شده است. 160 میلیارد پول طلبکار از فدراسیون ها هستیم و هزینه اجاره هر بازی در ورزشگاه آزادی 70 میلیون تومان است.

وی با اشاره به ماجرای بلیت فروشی در فوتبال ایران اشاره کرد: بهتر بود بلیت فروشی به یک جا منتقل می شد و ما فقط اجاره بها ورزشگاه را دریافت می کردیم. شرکت برهان مبین فقط در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی کرده است و در استادیوم های دیگر هیچ کار عمرانی انجام نداده است.فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد برهان مبین را فسخ کردند و قرارشد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بلیت فروشی را انجام دهند.

مدبر ادامه داد: جایگاه های 34-35-36 با هزینه 4 میلیارد تومانی در حال بازسازی است و تا 3 ماه آینده بازسازی آن تکمیل می شودبه لحاظ سخت افزاری و فنی مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نداریم و به آسانی می توانیم امکانات را برای حضور بانوان فراهم کنیم . متاسفانه زمان شهرداری قالیباف برای بهینه سازی ورزشگاه شیرودی با ما همکاری نداشتند اما با آمدن تیم جدید درصدد هستیم تا این مشکل را رفع کنیم.ورزشگاه آزادی قیمت گذاری نشده است و فروش این ورزشگاه غیرمعقول است اما درصدد هستیم تا مدیریت آن را خصوصی سازی کنیم، این ورزشگاه پس از 47 سال دارای سند شد.

وی افزود: بودجه ای از سوی دولت به فدراسیون ها پرداخت نمی شود و تمام بودجه ها به شرکت توسعه و نگهداری پرداخت می شود.هیچ پروژه جدیدی در سالهای اخیر برای ساخت افتتاح نکردیم و درحال تکمیل پروژه های قدیمی هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدبر در مورد هزینه اجاره بازی تیم های تهرانی در ورزشگاه آزادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود